//

Geen ontvangst na reset netwerkinstellingen

Geen ontvangst na reset netwerkinstellingen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door lbroek1 Ik heb hem op 4.1 gelaten. Bij redsnow wel 4.2.1 gebruikt. Succes! thankss het heeft geholpen op die manier dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 07-05-11, 22:26
Tobiasvk Tobiasvk is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lbroek1 Bekijk bericht
Ik heb hem op 4.1 gelaten. Bij redsnow wel 4.2.1 gebruikt. Succes!
thankss het heeft geholpen op die manier dat jij zei


het is zeker niet slim om hem nog een keer bij te werken? dat er 4.2.1 via itunes op komt ofzo?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 07-05-11, 22:53
lbroek1 lbroek1 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: houten
Berichten: 203
Standaard

Zou je kunnen proberen, je weet nu hoe je hem terug krijgt in elk geval ;-). Volgens mij ligt het eraan welke baseband je hebt. Heb je 06.15.00 kun je problemen als dit verwachten (omdat je geen originele software er op kunt zetten) heb je 05.14.00 (geloof ik) zal het wel mee vallen aangezien je er dan wel originele software op kunt zetten.

Mocht je het proberen zou ik graag willen weten of het wel of niet is gelukt. succes!
  #23  
Oud 08-05-11, 01:25
Tobiasvk Tobiasvk is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lbroek1 Bekijk bericht
Zou je kunnen proberen, je weet nu hoe je hem terug krijgt in elk geval ;-). Volgens mij ligt het eraan welke baseband je hebt. Heb je 06.15.00 kun je problemen als dit verwachten (omdat je geen originele software er op kunt zetten) heb je 05.14.00 (geloof ik) zal het wel mee vallen aangezien je er dan wel originele software op kunt zetten.

Mocht je het proberen zou ik graag willen weten of het wel of niet is gelukt. succes!
ik ga het toch maar niet proberen ben blij dat hij het nu doet :$
  #24  
Oud 08-05-11, 14:02
bzoei bzoei is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 11
Standaard Geen ontvangst na reset netwerkinstellingen

Ik heb gisteren mijn iPhone 4 (wit) binnengekregen. Meteen uitgepakt, SIM-kaart erin (T-Mobile) en aan de slag. Inpluggen in iTunes, meteen firmware ge-update, registratie etc.

Bellen werkte ook.
Er kwam linksboven een 3G-tekentje in beeld, maar internet werkte zelf niet. Dus ik op internet opzoeken wat het kon zijn.
Uiteindelijk heb ik de netwerkinstellingen ge-reset via Instellingen -> Algemeen -> Stel opnieuw in -> Herstel netwerkinstellingen.

Wilde niet baten, en vanaf toen had ik zelfs helemaal GEEN service meer! Ik kon dus niet meer bellen.

Toen heb ik weer van alles geprobeerd, APN veranderen via Unlockit.co.cz, gehele reset, hard reset, opnieuw insalleren, maar niks mocht baten

Toen heb ik een andere iPhone gepakt en SIM-kaart geswapt. Wat blijkt: met een andere SIM-kaart werkt mijn iphone WEL perfect, en de andere iPhone had nu juist geen service (beiden T-Mobile).

Waar ligt het probleem?
En hoe kan ik het oplossen?

Edit:

Ik denk dat ik weet waar het aan ligt.
Ik heb nummerbehoud aangevraagd, misschien is, nadat mijn SIM-kaart is gebruikt, begonnen met nummerbehoud (die over een maand plaats vindt) en is het abonnement afgesloten om dubbele kosten te voorkomen. Ik zal morgen bellen met de klantenservice om te bevestigen.

Laatst gewijzigd door bzoei; 08-05-11 om 15:05.
  #25  
Oud 08-05-11, 19:45
Daffiej Daffiej is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Breda
Berichten: 16
Standaard

nog nieuws?
  #26  
Oud 09-05-11, 12:40
leontjuh1's schermafbeelding
leontjuh1 leontjuh1 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 10.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Goes, Zeeland
Berichten: 173
Standaard

//Topics samengevoegd omdat ze allemaal min of meer over hetzelfde probleem gaan.
Reageren

Labels
1015, error, geen service, iphone 4, provider, sim, simkaart, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
netwerkinstellingen Spreeuwke iPhone algemeen 4 13-09-10 13:23
geen netwerk meer 3GS na reset +shift nouska1976 iPhone algemeen 1 15-08-10 16:46
Geen Edge/3G na reset Trekhond Archief 5 15-01-10 16:57
Geen GPRS ontvangst na reset SergioEdelman iPhone algemeen 1 07-01-10 15:42
Netwerkinstellingen deleten... Fedor Archief 2 22-12-08 22:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:14.