//

Airplay onzuiver

Airplay onzuiver discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hi, Ik heb me een paar maand geleden een bluetooth stick gekocht (kenington K33348) en ik heb een ipod touch mc 2g. Ik heb 2 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-05-11, 19:00
rsdragonboy rsdragonboy is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 46
Standaard Airplay onzuiver

hi,
Ik heb me een paar maand geleden een bluetooth stick gekocht (kenington K33348) en ik heb een ipod touch mc 2g.
Ik heb 2 pc's met Windows 7 en op de pc van me vader werkt het geluid perfect maar op mijn pc zit er geruis op en is de toon wat hoge. Ik heb bij ze alle 2 dezelfde drivers opgezet en ze hebben alle 2 Windows 7 Ultimate. Ik heb me pc al een paar keer opnieuw opgestart en de drivers opnieuw geïnstalleerd. Wat kan ik nog doen?
grtzz,
Rsd
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-05-11, 20:40
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Misschien is de bluetooth ontvanger van de pc van je vader van betere kwaliteit. In ieder geval heeft Bluetooth een matige gegevens overdracht capaciteit, niet echt super geschikt voor muziek. Zodra het signaal al een beetje minder is, zal de kwaliteit van de muziek hoorbaar achteruit gaan. Zoiets als met een niet-uitgeklapte antenne van een FM radio.

Wat ook nog kan, is dat er een 'stoorzender' in de buurt van je pc staat of iig het signaal negatief beïnvloedt. Denk aan een magnetron die aan de andere kant van de muur (van waar jouw pc staat) staat, of een koelkast. Draadloze verbindigen kunnen echt een bitch zijn...
  #3  
Oud 10-05-11, 17:41
rsdragonboy rsdragonboy is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 46
Standaard

Het kan een stoorzender zijn want mijn pc staat net onder me tv en naast me ps3 en net onder mijn kamer staat een koelkast. Is het anders mogelijk om muziek af te spelen via Wi-Fi?
  #4  
Oud 10-05-11, 19:00
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rsdragonboy Bekijk bericht
....
Is het anders mogelijk om muziek af te spelen via Wi-Fi?
Jazeker, via..... AirPlay!
Wat jij nu AirPlay noemde is geen AirPlay maar muziek streamen via Bluetooth via het A2DP protocol.
Google maar eens op 'airplay'. Dan zul je zien dat AirPlay over Wi-Fi gaat en van betere kwaliteit is.
Je kunt ook op je pc software installeren zodat je computer een 'Airplay' compatible device wordt. Je iPod herkent je pc dan ineens als een AirPlay device en kan er (via Wi-Fi) muziek naar streamen.
Stond pas nog een artikel hier over op iPhoneclub.

Laatst gewijzigd door ballegooier; 10-05-11 om 19:03.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
AirPlay played iPhone algemeen 61 16-07-11 03:12
Ipod touch 2g bleutooth naar bleutoot pc onzuiver rsdragonboy iPhone algemeen 0 04-12-10 13:13
AirPlay ProMac iPad algemeen 1 24-11-10 13:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:33.