//

Home Button is soms niet responsief

Home Button is soms niet responsief discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben sinds oktober een tevreden gebruiker van een iPhone 4 32GB. Sinds iOS 4.3 werkt de Home Button sporadisch niet meer. Laten we ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-05-11, 21:27
suijkerwerk suijkerwerk is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 22
Standaard Home Button is soms niet responsief

Hallo,

Ik ben sinds oktober een tevreden gebruiker van een iPhone 4 32GB.

Sinds iOS 4.3 werkt de Home Button sporadisch niet meer.
Laten we zeggen dat ik er per dag gemiddeld 2 x last van heb.

Soms wel 6x (of meerdere keren achter elkaar), maar dat is zijn uitzonderingen.

Ik weer dat er meer mensen hier last van hebben. Ook elders regent het klachten.

Ik heb contact opgenomen met T-Mobile en die hebben me een retourenveloppe gestuurd.

Tot zover duidelijk. Probleem is echter de reproduceerbaarheid van het probleem. Vandaag deed de iPhone het bijvoorbeeld prima.

Ik ben bang dat ik mijn iPhone gewoon weer retour krijg, omdat men geen probleem kan ontdekken. Daarbij is de matige bescherming van de telefoon door de welbekende T-Mobile enveloppe mijn grootste "vrees".

Jullie goede raad?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-05-11, 09:53
edwinvberkel edwinvberkel is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 1
Standaard home button

Hoi,

Ik had 2 weken geleden voor het eerst (sinds sept 2010) ook dat mijn home button het niet meer deed, 9 van de 10 keer reageerde de knop niet.

Ook heb ik tmobile hierover gebeld en zo'n envelop gekregen. Echter na 2 dagen ellende heb ik er helemaal geen last meer van gehad... erg vreemd... ik ga m'n iphone dus ook niet opsturen. Ik hoop maar dat het probleem zich niet voordoet nadat de garantie termijn verlopen is.

Als ik hem nu opstuur krijg ik m vast ongerepareerd retour, als er wat te repareren valt.

Heb jij al meer nieuws hierover?

Gr Edwin
  #3  
Oud 12-05-11, 08:51
suijkerwerk suijkerwerk is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 22
Standaard

Ik wil vandaag contact opnemen met T-Mobile. Gisteren wel 10x moeten drukken, voordat er iets gebeurde (op 1 na, waren alle apps afgesloten).

Probleem is de reproduceerbaarheid van het euvel. Ik heb al verhalen gehoord dat je een iPhone met een dergelijk probleem, gewoon retour krijgt.
  #4  
Oud 12-05-11, 09:36
Hammertime's schermafbeelding
Hammertime Hammertime is offline
• iOS 13.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Rheden
Berichten: 98
Standaard

Ik heb hier ook last van gehad. Ik ben toen naar de apple store in oberhausen gegaan en daar is de telefoon omgewisseld voor een nieuwe. Ik heb niet bij T-mobile aangeklopt omdat ik mijn iPhone 4 daar niet vandaan heb.
  #5  
Oud 12-05-11, 09:39
suijkerwerk suijkerwerk is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 22
Standaard

En nu is het probleem verdwenen?
  #6  
Oud 12-05-11, 10:09
Hammertime's schermafbeelding
Hammertime Hammertime is offline
• iOS 13.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Rheden
Berichten: 98
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suijkerwerk Bekijk bericht
En nu is het probleem verdwenen?
Ik heb er tot nu toe geen last meer van...
  #7  
Oud 26-05-11, 08:46
timmarooz timmarooz is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1
Standaard

Ik heb net hetzelfde probleem. Het komt ook een aantal keer per dag voor en is niet te reproduceren. In april heeft 'ie het bijna een hele week lang voortdurend gehad, maar toen ik er dan weer mee thuiskwam uit Afrika was het weer voorbij. De eerste keer dat ik hem na de 'herstelling' (let op de haakjes) van Apple terugkreeg, merkte ik meteen dat het probleem niet verholpen was. Toen ik hem dan meteen naar de helpdesk hier in België terugbracht, speelde de medewerker er een minuutje mee en vertelde me doodleuk dat er niets mee scheelt. Na lang aandringen hebben ze 'm nu voor de tweede keer naar Apple teruggestuurd. Als het probleem nu niet wordt verholpen, neem ik contact op met de Belgische consumentenorganisatie Test Aankoop, die in dit soort gevallen jurdische bijstand verleent en kan optreden als bemiddelaar. In Nederland moet er vast iets vergelijkbaars zijn. Als dat niets oplevert, dien ik een klacht in bij het ministerie voor Economische Zaken. En als dat niets oplevert, probeer ik er ruchtbaarheid aan te geven via de media, zoals het programma Volt (is dat bij jullie nog steeds Radar?). En als dat niet lukt, spendeer ik nooit nog 639 euro aan een telefoon. Best jammer, want los van die knop is het een supertoestel.
  #8  
Oud 26-05-11, 10:13
Hammertime's schermafbeelding
Hammertime Hammertime is offline
• iOS 13.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Rheden
Berichten: 98
Standaard

Ik moet zeggen dat het probleem bij mijn (nog geen 6maanden oude iPhone) ook weer terug is. Ik ga ook binnenkort (weer) naar de Applestore in Oberhausen.

Ik heb een filmpje gemaakt van het probleem mocht ik het niet kunnen herproduceren aan de Geniusbar.

Ik zal laten weten hoe het gegaan is!
  #9  
Oud 31-05-11, 14:43
spartel spartel is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 4
Standaard

Hier hetzelfde probleem met Iphone 4 van mijn vriendin. Soms reageert de hometoets niet of niet goed. De dag erna bijvoorbeeld geen last en werkt de hometoets als hij zou moeten.

Vraag:
Je kan dus niets doen om het probleem met de hometoets zelf te verhelpen, zoals uw iphone terugzetten naar zijn fabrieksinstellingen? Of eventueel een andere oplossing?

Grtz
Spartel
  #10  
Oud 31-05-11, 14:44
spartel spartel is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spartel Bekijk bericht
Hier hetzelfde probleem met Iphone 4 van mijn vriendin. Soms reageert de hometoets niet of niet goed. De dag erna bijvoorbeeld geen last en werkt de hometoets als hij zou moeten.

Vraag:
Je kan dus niets doen om het probleem met de hometoets zelf te verhelpen, zoals uw iphone terugzetten naar zijn fabrieksinstellingen? Of eventueel een andere oplossing?

Grtz
Spartel
Nog bijkomende opmerking: Ze heeft de Iphone nu zo'n 3 weken.
  #11  
Oud 31-05-11, 16:19
Hammertime's schermafbeelding
Hammertime Hammertime is offline
• iOS 13.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Rheden
Berichten: 98
Standaard

Dit is mijn tweede iPhone 4 die deze problemen heeft. Ik heb de telefoon al een keer gerestored zonder een backup eroverheen te zetten.. Zelfde probleem. Vervolgens heb ik met wat perslucht de dockconnector en homebutton schoon geblazen.. Ook dit heeft niet geholpen. Wanneer ik tijd heb ga ik langs de Apple store.. Hopelijk wordt ie vervangen.
  #12  
Oud 04-06-11, 18:14
Hammertime's schermafbeelding
Hammertime Hammertime is offline
• iOS 13.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Rheden
Berichten: 98
Standaard

Net terug van de Apple Store in Oberhausen. De Genius medewerker kon het probleem (zoals verwacht) niet reproduceren.. Maar omdat ik speciaal naar Oberhausen was gekomen om naar mijn iPhone te laten kijken heb ik wéér een nieuwe gekregen

Probleem lijkt ook voorbij te zijn!
  #13  
Oud 04-06-11, 20:40
spartel spartel is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 4
Standaard

Terugzetten nr fabrieksinstellingen helpt geen snars. Apple 0/10 is nu tweede iphone die na paar weken terug moet!!!! Schandalig gezien de dure aankoopprijs.
  #14  
Oud 04-06-11, 23:30
flammy88 flammy88 is offline
• iOS 1.0.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: In een huis
Berichten: 188
Standaard

Het valt me op dat jullie 4.3.3 draaien ik denk dat daat het probleem ligt
  #15  
Oud 04-06-11, 23:46
Hammertime's schermafbeelding
Hammertime Hammertime is offline
• iOS 13.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Rheden
Berichten: 98
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flammy88 Bekijk bericht
Het valt me op dat jullie 4.3.3 draaien ik denk dat daat het probleem ligt
Mijn nieuwe iPhone draait ook op 4.3.3 en heeft nergens last van... In mijn geval was het echt hardwarematig..
  #16  
Oud 01-07-11, 15:11
madness1981 madness1981 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1
Standaard

Mijn Button heeft ook de geest gegeven. Is dus waarschijnlijk hardware, ik dacht ik restore hem en dan doet ie het wel weer. maar niet dus, nu is mijn jailbreak er ook af. dus kan activator ook niet gebruiken om alternatieve homebutton toe te wijzen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 - Home Button reageert niet goed styloboy7 iPhone algemeen 3 24-09-10 12:52
Home button werkt niet meer SaCreficed iPhone algemeen 5 23-05-10 01:39
Home button reageert niet JanR iPhone algemeen 5 30-03-10 19:09
home button werkt niet meer EdoubleDee iPhone algemeen 50 12-12-09 23:22
Home button reageert niet goed jaz075 iPhone algemeen 49 02-11-08 01:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:03.