//

Contacten backup

Contacten backup discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Ik heb even een vraag wat betreft de backup die iTunes maakt. Slaat iTunes alleen de contacten op in een backup als je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-05-11, 20:52
joost_ joost_ is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 77
Standaard Contacten backup

Beste forumleden,

Ik heb even een vraag wat betreft de backup die iTunes maakt. Slaat iTunes alleen de contacten op in een backup als je ze laat synchroniseren met bv. outlook??

Heb dit namelijk niet aangevinkt en moest mijn iPhone herstellen, nu ben ik al mijn contacten kwijt en vind ze ook nergens terug in mijn backup.. Gok dat ik die dus aan had moeten vinken in iTunes voordat ie ook maar iets opslaat?

Bij voorbaat dank!


*wanneer ik met een programma mijn backup in probeer te zien, staat er wel achter AddressBook.sqlitedb Size: 212992


Ik kan ze echter niet inzien en als ik de backup terugzet op mijn iPhone zie ik dus ook geen contacten.. Weet iemand of de contacten toch nog terug te vinden zijn, of had ik ze per se moeten laten synchroniseren via iTunes mbv outlook ofzo.

Laatst gewijzigd door joost_; 10-05-11 om 20:56.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-05-11, 21:00
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Zoek met Google naar "iPhone Backup Extractor" (voor Windows) en haal je contacten uit de backup met dit progje.
  #3  
Oud 10-05-11, 21:15
joost_ joost_ is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 77
Standaard

Hmm, ja heb ik al geprobeerd, maar heb nooit in iTunes aangevinkt dat ie mijn contacten moet synchroniseren met bijv. outlook.


In de map waar iTunes de backup in zet kan ik echter niet dat AddressBook.sqlitedb file vinden.. Op internet zie ik dat deze file er echter wel in moet staan als een .mdbackup bestand, deze staat er bij mij dus niet mij in mijn backup map. Zou iemand kunnen kijken of die bij hem/ haar er wel bij staat? Zo ja, dan hoef ik niet verder te zoeken, want dan zijn mn contacten dus verdwenen.

Wanneer ik via iBackupBot mijn backupfile probeer te openen, krijg ik dit te zien:



Heeft iemand een idee of dit nog te redden valt?

Laatst gewijzigd door joost_; 10-05-11 om 21:44. Reden: Toevoegen foto
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Backup contacten op pc bekijken?? steventt iTunes 10 23-08-10 11:52
Iphone verloren! Contacten openen via Backup?? bogomoji iPhone algemeen 2 05-08-10 02:08
Backup contacten Guidovdv Archief 1 13-12-09 21:13
Schone iphone.. alleen contacten backup dbartelink Archief 1 31-08-09 18:20
Exchange contacten / agenda backup josvboxtel iTunes 1 20-05-09 16:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:05.