//

Verkeerde tijd

Verkeerde tijd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal , Ik zit met een raar probleem. Ik heb een paar dagen geleden mijn iPhone geupdate naar 4.2.1 (omdat dit de nieuwste firmware ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-05-11, 01:33
sentmen sentmen is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Enschede
Berichten: 144
Stuur een bericht via MSN naar sentmen
Standaard Verkeerde tijd

Hallo allemaal,

Ik zit met een raar probleem. Ik heb een paar dagen geleden mijn iPhone geupdate naar 4.2.1 (omdat dit de nieuwste firmware voor mijn iPhone is). Ik heb een custom firmware gebruikt, waardoor er meteen cydia op staat. Ik heb geen activatie gebruikt omdat ik een SIM kaartje heb waardoor hij automatisch mijn iPhone activeert. Ik moest gisteren naar werk en kwam veel te laat omdat mijn iPhone telkens 22 uur achter gaat lopen als ik slaap. Dan zet ik hem weer goed en meteen als ik hem op automatisch zet staat hij weer 22 uur achter. Dus heb ik het handmatig gedaan en vandaag staat hij ook weer 22 uur achter. Wat blijkt nu, rond 12 uur in de nacht gaat hij automatisch 22 uur achteruit.

Hier wordt ik eigenlijk niet vrolijk van. Heeft iemand toevallig een oplossing waardoor ik mijn iPhone niet hoef terug te zetten?

Alvast heel erg bedankt,
Groeten Sentmen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-05-11, 13:12
miicker's schermafbeelding
miicker miicker is offline
 
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 233
Standaard

Ik denk dat je wel moet gaan herstellen misschien eens proberen zonder custom firmware?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone geeft verkeerde tijd aan Jack023 iPhone algemeen 2 19-04-11 17:12
Verkeerde tijd eva1989 Chat en geruchten 7 02-03-11 09:29
iPhone van tijd tot tijd 'frozen' met draaiende 'loading' circle in het midden JuRGiE iPhone algemeen 0 18-01-10 10:45
iPhone tijd = Netwerk tijd? macamba iPhone algemeen 0 29-09-09 10:30
verkeerde tijd op iphone swarthur Unlock [archief] 14 24-05-08 02:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:26.