//

Updaten loopt steeds vast

Updaten loopt steeds vast discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) He allemaal, Ik was gister maar eens mijn iPhone 3Gs gaan updaten alleen dat is nogsteeds niet gelukt. Iedere keer als het balkje onder het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-05-11, 09:28
erikroeier erikroeier is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 176
Standaard Updaten loopt steeds vast

He allemaal,

Ik was gister maar eens mijn iPhone 3Gs gaan updaten alleen dat is nogsteeds niet gelukt.
Iedere keer als het balkje onder het apple logo op mijn iPhone net voorbij halverwege is stopt hij ermee. Tenminste dat denk ik want ik heb hem de hele nacht laten draaien maar hij is niet verder gekomen.
Ik heb het nog een paar keer opnieuw gedaan maar hij komt steeds niet verder. In itunes is het balkje dan al bijna gevuld maar komt hij ook niet verder.

Weet iemand hoe ik verder kom?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-05-11, 10:31
patriek1 patriek1 is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Belgie
Berichten: 3
Standaard update 3gs

Heb vorige keer net hetzelfde meegemaakt bij updaten naar nieuwe firmware. Als update stopt dan geeft hij normaliter een foutcode. Foutcode kon opgelost worden door in windows, system32,drivers en vervolgens hosts te openen met note pad en een lijn uit te vegen (74.208.10.249 gs.apple.com) Vervolgens loopt de update gesmeerd.
De uitgeveegde lijn heeft geen enkel nut, deze zou zich vormen door een eventuele foutieve afsluiting van itunes.......ik weet het niet...

Actueel aan het updaten naar 4.3.3 via Itunes en heb het gevoel dat het ook zeer lang duurt....ik zal misschien wel hetzelfde probleem terug voor hebben maar moet wachten tot hij eventuele foutcode geeft.....
  #3  
Oud 11-05-11, 10:35
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patriek1 Bekijk bericht
De uitgeveegde lijn heeft geen enkel nut, deze zou zich vormen door een eventuele foutieve afsluiting van itunes.......ik weet het niet...
Deze "omleiding" wordt ofwel manueel geplaatst of door TinyUmbrella:

Citaat:
Lookup has started…


; <<>> DiG 9.6.0-APPLE-P2 <<>> -x 74.208.10.249 any +multiline +nocomments +nocmd +noquestion +nostats +search
;; global options: +cmd
249.10.208.74.in-addr.arpa. 86400 IN PTR nginx.saurik.com.
Staat die "omleiding" in de hosts file ga je naar de server van Saurik ipv. naar Apple. Maar, in geen geval wordt deze "omleiding" door iTunes veroorzaakt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mail app loopt steeds vast DameInKwestie iPhone Apps 1 02-06-11 11:27
Tweakers.net app loopt steeds vast. geezer78 iPhone Apps 4 19-08-10 01:20
App 'Collage' gekocht, loopt steeds vast allewijn iPhone Apps 4 09-09-09 17:56
Cydia loopt steeds vast na jailbreak Tamara1980 Jailbreak apps en thema's 7 29-06-09 13:22
Iphone loopt steeds vast aer0101 Unlock [archief] 0 01-04-08 00:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:35.