iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Triller werkt niet... (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/9082-triller-werkt-niet.html)

deltoro 10-03-08 13:15

Triller werkt niet...
 
Ik heb een vraagje. Nu had ik overlaatst via een site ergens gelezen dat als je een inkomend smsje krijgt je dit langer kan laten trillen dan er standaard staat ingesteld op de iphone. Nu had ik gedaan maar nu blijkt dat als ik een inkomend smsje heb mijn triller helemaal niet meer werkt. Weet iemand hier een oplossing voor?

sjoran 10-03-08 13:21

Als ik het goed begrijp heb je een app geinstallerd die de phone langer laat trillen als je een sms krijgt.....maar nu trilt hij dus helemaal nie meer.....

Ook nie bij het bellen..???

Anders ff de app uninstallen en kijken of hij dan weer trilt......

deltoro 10-03-08 13:24

Nee het probleem dat ik een bepaalde *.*plist heb veranderd. Daar had ik de tijd in veranderd zodat hij langer zou trillen dan normaal. Ik had dit via iFoonBlog.nl gevonden. Maar het probleem is dus dat hij nu niet meer trilt bij een inkomende sms. Want ik heb de waarde terug juist gezet en dan gaat het nog niet. En het is alleen bij sms. Voor de rest werkt de triller perfect.

croiman 10-03-08 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door deltoro (Bericht 79355)
Ik heb een vraagje. Nu had ik overlaatst via een site ergens gelezen dat als je een inkomend smsje krijgt je dit langer kan laten trillen dan er standaard staat ingesteld op de iphone. Nu had ik gedaan maar nu blijkt dat als ik een inkomend smsje heb mijn triller helemaal niet meer werkt. Weet iemand hier een oplossing voor?

de standaard tril.plist in je iphone trug zetten. t kan zijn da deze verwijderd is. Vragen aan iemand die dezelfde firmware heeft als jou.

deltoro 10-03-08 22:06

Oké croiman merci voor de tip. Ik heb firmware 1.1.3. Heb jij misschien de standaard tril.plist? En waar moet ik deze ergens zetten?

croiman 10-03-08 22:12

1 Bijlage(n)
system/Library/Frameworks/Celestial.frameworks/ in deze map moet je zijn.

Kijk welke files je daar hebt staan. deze drie zouden er moeten staan.
Als je een van deze er niet hebt staan, degene die je mist copieren in de betreffende map met Winscp of andere. Als je die mist de bepaalde file, zou t hiermee in orde moeten zijn.
Staan ze er alle drie, kun je ze mss vervangen, als dat nie helpt weet k t ook nie zo op afstand.

veel geluk

deltoro 10-03-08 22:43

Croiman het werkt niet. Spijtig genoeg. Ik heb u bestanden vervangen door diegene die er in staan en het werkt niet. Heb jij misschien nog een idee? Of is het misschien beter dat ik een restore doe en da ik upgrade naar 1.1.4?

croiman 10-03-08 23:15

k denk da da t beste ga zijn ja. Restore, maar daarom nog nie na 114. kunt ook restore na 113 doen.

marjoke 16-03-08 22:54

alle geluiden en ''trillen'' verdwenen op 1.1.3
 
al mijn geluiden zijn vanavond verdwenen op 1.1.3, ondanks correcte instellingen bij geluiden en ook ''geluid uit'' (trillen aan) staat uit. Wat kan er gebeurd zijn?

Hoewel ik bij beltoon wel de trilstand aan heb trilt hij ook niet.
Ik heb al enkele malen ''alle instellingen hersteld'' (echter niet ''wis alle inhoud en instellingen'', dat durfde ik niet zomaar)
Ook heb ik de ingang van de oortelefoon voorzichtig gereinigd, maar dat is het denk ik niet want ik hoor de wel de ringtone via de oortjes, maar hij trilt dan niet.

dreameater 04-08-08 10:49

Mijn Trilfunctie doet het ook niet meer na een restore naar 1.1.4
Nu heb ik al een verbinding met SSH maar ik heb dus die 3 bestanden nodig alleen dan voor 1.1.4 , kan iemand me deze even geven?

teovmy 29-08-08 15:21

Ook hier een probleem met de trilfunctie. Ik zit op firmware 2.0.1.

bullmastiff 03-09-08 19:39

als ik mijn telefoon op trilstand zet (knopje aan de zijkant) hoorde ik voorheen mijn beltoon niet. nu wel!? ik dacht mijn telefoon op alleen trillen te hebben staan en mijn beltoon was toch te horen toen ik gebeld werd.

iemand ervaring mee? ik zit op 2.0.1

bullmastiff 03-09-08 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bullmastiff (Bericht 183497)
als ik mijn telefoon op trilstand zet (knopje aan de zijkant) hoorde ik voorheen mijn beltoon niet. nu wel!? ik dacht mijn telefoon op alleen trillen te hebben staan en mijn beltoon was toch te horen toen ik gebeld werd.

iemand ervaring mee? ik zit op 2.0.1

Het is al gelukt. Ik heb asVibra verwijderd van mijn iPhone en het was opgelost.

kevinho040 28-11-08 16:49

Heeft iemand deze Tril bestanden voor Firmware 2.0.1 want mijn Trilfunctie werkt niet bij een sms maar wel bij een oproep!!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:46.