//

geen / zeer slecht bereik

geen / zeer slecht bereik discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, ik heb vandaag mijn (compleet nieuwe) iphone teruggekregen na een reperatie. hij is echter continu naar een signaal aan het zoeken of er staat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-05-11, 18:43
thijsotjuh thijsotjuh is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 12
Standaard geen / zeer slecht bereik

hoi,

ik heb vandaag mijn (compleet nieuwe) iphone teruggekregen na een reperatie. hij is echter continu naar een signaal aan het zoeken of er staat geen service in de linkerbovenhoek. hoe kan ik dit verhelpen, met de firmware te updaten?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-05-11, 09:56
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Begin eens met de netwerkinstellingen te vernieuwen via Instellingen/Algemeen/Stel op nieuw in/Herstel netwerkinstellingen.
Probeer, als dat niet helpt, een harde reset; daarna kun je evt. de firmware updaten. Als zelfs dat niet helpt doe je een volledige herstel. Daarbij kun je ervoor kiezen de backup niet terug te zetten omdat daarmee een eventuele fout in die backup ook weer mee teruggezet wordt.
Helpt dit allemaal niet, dan zou het een hardwarefout kunnen (moeten?) zijn.
Je zegt dat je al een reparatie hebt gehad aan je iPhone. Was dat deze zelfde, of heb je een andere, nieuwe iPhone gekregen? Als het een andere iPhone is, kan het natuurlijk zo zijn dat je 'gewoon' geen bereik hebt op de plek waar je verblijft. Heeft het ooit wel gewerkt daar? Daarnaast kan het ook nog aan de simkaart liggen, of aan de instellingen bij je provider.
Succes met de zoektocht!
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 12-05-11, 17:20
thijsotjuh thijsotjuh is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 12
Standaard

ik heb de instellingen teruggezet naar de fabrieksinstellingen, ik heb de iphone laten herstellen waardoor ik nu ook de ios 4.3.3 erop heb staan. werkt nog steeds allemaal belabberd. ik zie nu ook dat de Wi-Fi verbinding ook telkens wegvalt. vanmiddag was ik op ee nandere locatie en daar leek het perfect te werken. mijn broer heeft ook een iphone 3gs met t-mobile, en bij hem werkt het uitstekend. hoe kan ik de instellingen van de provider wijzigen??

ps heb een andere iphone gekregen na reparatie.
  #4  
Oud 13-05-11, 07:40
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thijsotjuh Bekijk bericht
(...)

hoe kan ik de instellingen van de provider wijzigen??

(...)
Mogelijk is er toch (weer) wat hardwarematigs aan de hand met deze iPhone, juist omdat ook Wi-Fi het niet goed doet. Aan de andere kant: Wi-Fi is een zorgenkindje, er zijn er veel bij wie het niet goed werkt (ondergetekende incluis).

Als je broer wel bereik heeft op dezelfde locatie is het sowieso vreemd dat jij dat met je iPhone(s) niet hebt. Dan zou het vwb je (bel)bereik aan de instellingen bij je provider kunnen liggen. Bel eens met T-Mobile over je probleem, en leg uit wat je allemaal al gedaan hebt.

Kortom: bel met TM, vraag hen nog eens naar de instellingen te kijken. Helpt dat niet, dan zou ik hem maar weer inleveren voor een nieuwe....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile zeer slecht bereik iphoneden Archief 3 24-12-09 20:42
iPhone 1e gen.: Slecht tot geen bereik na 3.0 boink Unlock 0 17-09-09 16:33
Geen 3G! (slecht bereik) Tomatensoep Archief 1 18-07-09 00:01
"No service" of zeer slecht bereik josh_b iPhone algemeen 9 31-12-08 14:38
gsm bereik zeer slecht wanneer 3g uitstaat? jorisdirks Odido (T-Mobile) 5 01-10-08 14:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:02.