//

Problemen bij IPhone G4 door magneet in hoesje

Problemen bij IPhone G4 door magneet in hoesje discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Twee jaar heb ik probleemloos gebeld met mijn IPhone 3G. Deze zat in een mooi Sena hoesje met magneetsluiting. De IPhone 4 die ik daarna ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-05-11, 17:07
Applefanaat Applefanaat is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 5
Standaard Problemen bij IPhone G4 door magneet in hoesje

Twee jaar heb ik probleemloos gebeld met mijn IPhone 3G. Deze zat in een mooi Sena hoesje met magneetsluiting. De IPhone 4 die ik daarna kocht gaf onmiddellijk problemen. Gesprekken die afgebroken werden, mensen die mij niet hoorden, maar ik hen wel, smsjes die niet aankwamen, enz. Ik heb werkelijk alles geprobeerd. Bij de reparatie werd geen technisch defect gevonden. Uiteindelijk kreeg ik een nieuwe IPhone 4 en tot mijn schrik had die dezelfde problemen. Totdat ik bedacht dat de magneetjes in het hoesje de storingen konden verklaren. Nieuw hoesje gekocht, niets meer aan de hand.

Laatst gewijzigd door Applefanaat; 15-05-11 om 17:43.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-05-11, 17:24
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Wat is in godsnaam een G4?
  #3  
Oud 15-05-11, 17:54
Applefanaat Applefanaat is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 5
Standaard

Sorry Yzord, volgens mij hebben de magneetjes ook in mijn hoofd wat kortsluiting veroorzaakt. Ik was zo enthousiast over mijn simpele oplossing en opgelucht dat alles het weer doet en dan ga je een beetje slordig typen. Verder hoop ik dat mijn bevinding de mensen met soortgelijke problemen kan helpen. Eigenlijk zou het tot een van de standaardvragen van T-mobile klantenservice moeten behoren.

Laatst gewijzigd door Applefanaat; 15-05-11 om 17:59.
  #4  
Oud 15-05-11, 20:56
brummy's schermafbeelding
brummy brummy is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: zoetermeer
Berichten: 90
Standaard

heb al jaren hoesjes met magneetsluitingen
maar totaal geen problemen hier (gelukkig) heb zelfs
altijd mn giropasjes enzo er in zitten,ook geen probleem!
  #5  
Oud 15-05-11, 21:19
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Applefanaat Bekijk bericht
Totdat ik bedacht dat de magneetjes in het hoesje de storingen konden verklaren. Nieuw hoesje gekocht, niets meer aan de hand.
Dit kan alleen maar als de magneetjes onbeschermd de isolatoren van de dipolen overbruggen. Als dat het geval is, is het hoesje zeer slecht ontworpen.

Ik heb een lederen hoesje met een een magneetje net boven de luidspreker en dat werkt zonder de minste problemen.
  #6  
Oud 15-05-11, 22:24
Applefanaat Applefanaat is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 5
Standaard

Ik heb het over dit hoesje:Sena Cases - Designer Leather Cases : iPhone 4 Leather Cases Magnet Flipper for Apple. Aan weerszijden bovenaan zitten twee magneten.
  #7  
Oud 15-05-11, 22:43
simlockvrij's schermafbeelding
simlockvrij simlockvrij is offline
• iOS 16.4
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: regio leiden
Berichten: 700
Stuur een bericht via ICQ naar simlockvrij
Standaard

ik heb zon leren flaphoesje voor bescherming op de tennisbaan, kostte 7 euro, en geen last. vreemd verhaal.
  #8  
Oud 17-05-11, 23:31
Applefanaat Applefanaat is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 5
Standaard

Het valt mij op dat degene die reageerden dat ze geen problemen hebben, een IPhone 4 met een jailbreak hebben. Wellicht is dat van 'positieve' invloed?
  #9  
Oud 18-05-11, 00:19
nielsvdplas nielsvdplas is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Katwijk
Berichten: 40
Standaard

Gebruikte je 3g hoesje voor je iphone 4?
De iphone 4 heeft namelijk een ander hoesje van ander formaat.
  #10  
Oud 18-05-11, 00:31
Applefanaat Applefanaat is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 5
Standaard

Het hoesje dat ik voor mijn 3G had, paste ook op de IPhone 4. Hij werd toen verkocht voor de 3G en nu voor de IPhone 4. De 3G heeft een plastic behuizing en is niet gevoelig voor de magneten. Door het metaal in de IPhone 4 vindt er wel degelijk een verstoring plaats.
  #11  
Oud 18-05-11, 01:50
nielsvdplas nielsvdplas is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Katwijk
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Applefanaat Bekijk bericht
Het hoesje dat ik voor mijn 3G had, paste ook op de IPhone 4. Hij werd toen verkocht voor de 3G en nu voor de IPhone 4. De 3G heeft een plastic behuizing en is niet gevoelig voor de magneten. Door het metaal in de IPhone 4 vindt er wel degelijk een verstoring plaats.
Me vader had eerst ook dat sena hoesje voor zijn 3gs.
Toen hij een 4 kocht merkte hij dat de iphone een beetje lost in het hoesje zat.
In de winkel heeft hij toen een dezelfde maar dan voor de 4 gekocht.
In deze past hij wel normaal. Beidde hoesjes liggen thuis en er zit degelijk verschil in de maat in. Misschien lag het daaraan?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Schade door iphone hoesje Thessa123 iPhone accessoires en onderdelen 1 24-09-10 17:15
gratis hoesje bij aankoop van marktplaats? Bhola Koopinformatie Nederland 3 12-08-10 21:05
Gratis hoesje bij iPhone 4 Vinzzz iPhone accessoires en onderdelen 1 30-07-10 16:49
Flipcase met magneet?? joev159 iPhone accessoires en onderdelen 3 19-02-10 10:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:17.