iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone 4 Kapot 5 Maanden oud !!! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/91085-iphone-4-kapot-5-maanden-oud.html)

Silver-Apple 16-05-11 09:49

Iphone 4 Kapot 5 Maanden oud !!!
 
Iphone 4 Kapot naar 5 maanden ik zal het verhaal even vertellen misschien heeft iemand ervaring mee, of kan mijn er meer over vertellen.

ik had gewoon gesmst met de telefoon zonder problemen, toen haalde ik na 5-10 minuten iphone uit mn broekzak om te kijken hoelaat het was maar toen reageerde hij helemaal niet meer,

in eerste instantie dacht ik dat de batterij opwas, ik thuis op proberen te laden maar zonder succes..

telefoon is nu door verzekering opgehaald,,

weet iemand misschien het probleem wat met mijn iphone is overkomen?
en weet iemand of ik een splinternieuwe krijg of dat hij gewoon gerepareerd word? en hoelang kan dat gaan duren?

Big Thx

Silver-Apple 18-05-11 07:20

Heeft iemand enig idee?

Londonforever 18-05-11 10:53

Toevallig niet eerst geprobeerd van hem aan de computer te leggen en dan een restore uit te voeren ofzo? Voor hetzelfde geld zit je met een kleine kortsluiting die je zo zelf had kunnen oplossen en betaal je binnenkort 25€ franchise voor niks.

ballegooier 18-05-11 11:02

Je had beter even kunnen posten vóórdat je hem opstuurde... Je krijgt nooit een nieuwe, maar een refurbished. Als jouw iPhone daadwerkelijk 'stuk' wordt bevonden, tenminste. Anders krijg je hem gewoon (na bijv een harde reset of restore via iTunes) terug.
Tenminste, ik neem aan dat Solid Vision / eender welke reparateur dat eerst probeert.

d00b 24-05-11 06:55

Mijn iPhone 4 is gisteravond hetzelfde overkomen.
Batterij was nog 20% en ik ging op weg naar voetbaltraining.
Ik zou de jongens die ik ophaalde bellen, maar mijn telefoon deed het niet.
Vreemd, misschien batterij leeggelopen. Eenmaal thuis reageerde de telefoon niet aan de lader. Hier heeft hij de hele nacht aangelegen.

Via dit forum heb ik de tip gevonden om de homeknop en de knop bovenop lang in te houden (ongeveer 15 seconden). Hierna ging de iPhone weer aan gelukkig.
Misschien werkt dit ook voor jou?

Wat ik nu wel graag wil weten is:
Is dit nu gewoon een vastloper? Dan heb ik er geen problemen mee. Of is dit een voorbode en is de iPhone aan het einde van zijn latijn? Lijkt mij raar voor zo'n duur ding en 6 maanden oud.

gr

wouter1981 24-05-11 08:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door d00b (Bericht 676438)
Wat ik nu wel graag wil weten is:
Is dit nu gewoon een vastloper? Dan heb ik er geen problemen mee. Of is dit een voorbode en is de iPhone aan het einde van zijn latijn? Lijkt mij raar voor zo'n duur ding en 6 maanden oud.

Gewoon een vastloper. Kan iedereen overkomen.

Guest-20180925190238 24-05-11 08:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 (Bericht 676445)
Gewoon een vastloper. Kan iedereen overkomen.

Wat is een "vastloper"? Hoe werkt dat in Unix?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:28.