//

Iphone defect?? wat kan het zijn??

Iphone defect?? wat kan het zijn?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Iphone is na een val helemaal kapot. Hij wilt enkel nog aangaan als hij aan de oplader hangt, vanaf je deze loskoppelt valt de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-05-11, 12:03
FamousD FamousD is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 39
Standaard Iphone defect?? wat kan het zijn??

Mijn Iphone is na een val helemaal kapot. Hij wilt enkel nog aangaan als hij aan de oplader hangt, vanaf je deze loskoppelt valt de iphone meteen uit. Verder herkent de Iphone mijn simkaart niet meer. De Home button werkt niet meer. Itunes herkent mijn iphone niet meer.. er gebeurt dus niets als ik hem aansluit aan mijn pc. Ten slotte kraken de luidsprekers bij opzetten van muziek.

Vroeger kon ik de iphone ook nog even gebruiken maar bij het opzette van muziek ging de batterij gloeiend heet worden. Nu lukt het dus totaal niet meer en valt de iphone uit als hij niet aan de oplader hangt


Iemand die weet wat het hier kan zijn?? Het moederbord? het communicatiebord? Het oplaadgedeelte? de batterij?


mvg,
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-05-11, 15:19
NLjorn NLjorn is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Twente
Berichten: 206
Standaard

Ik denk toch dat er van binnen iets kapot is, probeer er mee naar een winkel te gaan, en laat hun kijken wat er mee aan de hand is, of je moet nog garantie erop hebben.
  #3  
Oud 17-05-11, 16:37
FamousD FamousD is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 39
Standaard

Het is inderdaad iets binnen in dat kapot is.. mijn garantie is al lang vervallen, het gaat hier ook om een iphone 2G dus het zou maar stom zijn om deze in de winkel te laten maken.

Ik zou graag weten wat er mis is om zelf een kapotte iphone te kopen en de onderdelen te vervangen maar daarvoor moet ik toch min of meer weten waar het probleem zit


mvg,
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat zijn de juiste instellingen voor het buitenland dutchronnie Internet in buitenland (roaming) 16 30-06-11 10:43
Het kan toch niet waar zijn .... Jan1703 iPhone algemeen 4 13-05-10 21:01
Nieuw iPhone abonnement afgesloten, wat kan ik het beste doen? Mathijs3GS iPhone algemeen 22 20-04-10 15:57
Hoe gek kan het zijn nighttrain Chat en geruchten 1 02-08-08 18:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:58.