//

onderkant touch screen werkt niet meer

onderkant touch screen werkt niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) [FONT=Tahoma]eergisteren liet ik mijn iPhone 3GS vallen en het gevolg was een niet meer volledig functionerend touch screen. de bovenkant van het touch screen deed ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-05-11, 11:53
grevend grevend is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 8
Standaard onderkant touch screen werkt niet meer

[FONT=Tahoma]eergisteren liet ik mijn iPhone 3GS vallen en het gevolg was een niet meer volledig functionerend touch screen. de bovenkant van het touch screen deed het perfect maar net iets boven de onderkant functioneerde het touch screen niet meer.
Ik ging er van uit dat het aan mn touch screen zou liggen en liet het touch screen direct vervangen bij een telecomzaak in de buurt. Na vervanging deed het scherm het nog steeds niet naar behoren. De onderste 3 milimeter werken niet altijd. Als ik bijvoorbeeld wil sms'en lukt het me niet om te typen in het typvakje. Wat ik raar vind is dat na de vervanging het gebied wat niet functioneert een klein stukje is verplaatst. Ook kan ik de telefoon zonder problemen unlocken met de slider aan de onderkant. Dit terwijl de slider in het gebied ligt dat niet altijd functioneert. Bij de reperateur zeiden ze dat een een firmware update kon helpen maar dat heeft uiteindelijk niks uitgehaald (ben van 4.3.2 naar 4.3.3 gegaan). Ik heb mijn iPhone ook hersteld met behulp van iTunes en een reset gedaan met de homebutton + sleep knop maar dit hielp allebei niks. Help! [/FONT]
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-11-11, 11:49
BasdeBock BasdeBock is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 1
Standaard

Heb jij dit probleem inmiddels kunnen oplossen, want ik heb precies hetzelfde probleem
  #3  
Oud 14-11-11, 17:39
grevend grevend is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 8
Standaard

Op een gegeven moment ging mn iphone niet meer aan en toen heb ik hem verkocht aan een doe het zelf'er voor 100euro.. Inmiddels gelukkig met een nieuwe iPhone.
Reageren

Labels
scherm, schermproblemen, touch, touch screen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
touch screen werkt niet goed tijdens opladen Mixpac iPhone algemeen 3 30-11-12 11:57
Touch screen werkt niet meer na nieuwe erop te hebben gezet nielsbrooimans iPhone algemeen 1 21-06-10 17:05
Onderkant 'springboard' werkt niet meer dinando iPhone algemeen 0 25-09-08 20:11
touch screen werkt alleen in dock, niet meer in app. HELP!! joie22 Unlock [archief] 4 14-06-08 01:23
Gedeelte touch screen reageert niet meer ThYmEn Archief 1 07-03-08 19:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:36.