//

Iphone 3G 8GB - Gevallen.

Iphone 3G 8GB - Gevallen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo. :s Ik was dus net aan het fietsen bezig met mn iphone, ik lette niet op en knal tegen een auto op en val ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-05-11, 16:56
Johannes K Johannes K is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 4
Standaard Iphone 3G 8GB - Gevallen.

Hallo. :s


Ik was dus net aan het fietsen bezig met mn iphone, ik lette niet op en knal tegen een auto op en val neer. ik sta op niks aan de hand met de auto/fiets/mij...maar ik kijk naar mn iphone en ik zie dat het helemaal gebarsten is en een wit scherm heeft.


Nu is mijn vraag, ik heb een iPhone Abbo bij T-Mobile, zullen ze dit repareren? of ben ik nu de '***'. Want de iPhone was echt mijn leven, al mijn school dingen stonden erin, afgekort, ik kan er niet zonder.
Mijn ma zal ook niet echt blij zij aangezien zijn de abbo betaalt.

Iemand hier ervaring mee? Is er een manier om toch mijn scherm werkend te krijgen want dan is het minder erg.

Antwoord A.S.A.P.

- Johannes K


Dat is niet mn echte naam trouwens.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-05-11, 18:40
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johannes K Bekijk bericht
Hallo. :s


Ik was dus net aan het fietsen bezig met mn iphone, ik lette niet op en knal tegen een auto op en val neer. ik sta op niks aan de hand met de auto/fiets/mij...maar ik kijk naar mn iphone en ik zie dat het helemaal gebarsten is en een wit scherm heeft.


Nu is mijn vraag, ik heb een iPhone Abbo bij T-Mobile, zullen ze dit repareren? of ben ik nu de '***'. Want de iPhone was echt mijn leven, al mijn school dingen stonden erin, afgekort, ik kan er niet zonder.
Mijn ma zal ook niet echt blij zij aangezien zijn de abbo betaalt.

Iemand hier ervaring mee? Is er een manier om toch mijn scherm werkend te krijgen want dan is het minder erg.

Antwoord A.S.A.P.

- Johannes K


Dat is niet mn echte naam trouwens.
Een gebarsten scherm word NIET gratis hersteld, als je het wil laten herstellen dan kan je meteen best een andere kopen want dat gaat je ong een nieuwe kosten. (met alles op en aan inbegrepen). Dat scherm alleen al laten vervangen zonder denk ik werkuren en verzendk kost minstens 200tal euro's, met alles op en aan zal je dus nog duurder uitkomen.

Of heb je een verzekering? Dan kan het zijn je mss toch gratis kan laten herstellen? Maar aangezien je der niks over zegt denk ik je dat niet heb (ik heb dat ook niet zenne).

Je zal een nieuwe iphone moeten kopen.
Koop die gewoon in belgie man je iphone, los te koop, geen verplicht abo.
Dat uw ma uw abo dan betaald doet toch niks terzake, je zal alleen je spaarcentjes moeten inroepen om een nieuwe te gaan halen.
Je zal toch eens moeten beseffen ook je voor zo'n duur toestel heel erg zorg moet dragen.

Laatst gewijzigd door apotheosis; 18-05-11 om 18:43.
  #3  
Oud 18-05-11, 19:09
grevend grevend is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 8
Standaard

Als je je lcd + scherm laat vervangen bij een reparatiebedrijf, gaat dit zo'n 100eu kosten incl. montage (prijs via: ISN service Nederland).
  #4  
Oud 18-05-11, 20:44
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Hoe oud is die iPhone ongeveer? Volgens mij loopt jouw abonnement binnenkort af en dan krijg je bij een vernieuwing van je contract voor twee jaar direct een nieuwe.
__________________
Macbook air - iPhone 3G 16GB Zwart - Mac Pro
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone gevallen. xHarm iPhone algemeen 2 11-02-11 11:35
iPhone in de wc gevallen RoyalMess iPhone algemeen 38 19-03-10 16:37
iphone 3g gevallen hulstijn iPhone algemeen 0 05-07-09 16:56
Iphone gevallen hartmanner iPhone algemeen 1 24-11-08 11:49
gevallen iphone flupieke Unlock [archief] 1 24-05-08 14:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:52.