iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Ipod geluid, Geluidsknop doet het niet goed, blokjes zijn verdwenen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/91277-ipod-geluid-geluidsknop-doet-niet-goed-blokjes-zijn-verdwenen.html)

Waseland 18-05-11 18:05

Ipod geluid, Geluidsknop doet het niet goed, blokjes zijn verdwenen
 
Ik heb de laatste tijd een probleem, Ik heb een ipod 4g en hij heeft het goed gedaan tot een paar dagen geleden.

Ik wou muziek luisteren toen de het geluid via mijn oortjes ineens uitging.

dus ik keek wat er aan de hand was maar ik kon er niets vinden, het bleek dus dat ik het geluid niet harder kon zetten.

normaal als je de geluidsknop harder of zachter zet verschijnt een zwart blokje met een geluidsding erop en daaronder blokjes hoe hard hij staat.

Het probleem is dus dat die blokjes bij mij weg zijn. :confused:

kan iemand mij helpen??

Waseland 18-05-11 19:38

is er echt niemand die mij kan helpen? :(

apotheosis 18-05-11 19:45

Heb je er nog garantie op?
Anders mss binnen steken?

Mss een harde reset doen maar vraag me niet hoe dat moet :).

Waseland 18-05-11 22:47

jaa er zit nog garantie op maar ik betwijfel het of apple het kan maken, krijg ik een nieuwe van apple als apple het niet kan maken?

en herstel heb ik al geprobeerd

Waseland 19-05-11 17:42

niemand hetzelfde probleem? of weet hoe die het moet oplossen?

lindaaa1998 14-07-11 15:27

Ik heb precies hetzelfde probleem.
De blokjes zijn bij mij verdwenen en dan staat er boven belsignaal.
Ik vind dit heel raar,
kan iemand mijn vertellen of je het belsigaal kan uitschakelen?
Of weet iemand hoe je dit moet oplossen?

Groetjes Linda,
Alvast bedankt voor degene die reageren hierop!

wouter1981 14-07-11 15:32

Je kunt via de multitaskingbar (dubbel klik op homebutton), helemaal naar links gaan en die schuif voluit zetten.

En anders eens een harde reset (homebutton + sleepbutton vasthouden totdat het Apple logo weer verschijnt).

jojo3436 14-07-11 15:58

Het kan ook zijn dat (door stof oid) je koptelefoon niet goed contact maakt. Kijk eens in de headphone jack of er rotzooi in zit en haal dit er met een omgebogen paperclip oid uit.

monique83 21-07-11 17:29

Hoi allemaal,

Ik heb dus hetzelfde probleem! Heb sinds 2 dagen mijn Iphone gejailbreakt, en nu wilde ik natuurlijk ook mijn smstones veranderen... dit ging de eerste keer goed maar nu heb ik geen geluid meer met een sms of whatsapp... hij tril alleen nog maar... wie o wie kan mij ajb helpen?! Ik ben nl echt een leek hierin... (ik zie trouwes ook geen blokjes meer onder belsignaal staan als ik de volumeknoppen indruk...)

Mijn dank is erg groot voor degene die mij kan helpen!!!!!

Groetjes Monique

ballegooier 16-03-14 07:44

Nou moe, heb je nou in 5 draadjes je probleem gepost :p

uitsmijter 16-03-14 08:00

Volgens mij al in 7 draadjes.....


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:17.