//

Recovery Mode Loop: alles geprobeerd maar blijft hangen

Recovery Mode Loop: alles geprobeerd maar blijft hangen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Best mensen, Vanmorgen had ik mijn iPhone even uit gezet, omdat ik het vliegtuig in ging. Vervolgens zet ik hem aan en krijg ik het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-05-11, 15:24
pdewildt pdewildt is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 33
Standaard Recovery Mode Loop: alles geprobeerd maar blijft hangen

Best mensen,

Vanmorgen had ik mijn iPhone even uit gezet, omdat ik het vliegtuig in ging. Vervolgens zet ik hem aan en krijg ik het itunes stekkertje. Ik heb niets geinstalleerd oid, hij stond gewoon zomaar hier op.

Vervolgens heb ik hem aangesloten op itunes en kreeg ik de melding iphone in herstelmodus aangetroffen, u moet herstellen. Echter, dit wil ik niet, want ik heb geen recente backup.

Ik heb alle programma's geprobeerd om uit deze loop te raken: ireb, recboot, tiny umbrella, irecovery; het werkt allemaal niet.

Kan iemand mij alsjeblieft helpen?

Het betreft een iPhone 4 jailbroken op 4.0.1
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-05-11, 09:17
Jered Jered is offline
• iOS 7.1.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 45
Standaard

zelfde gehad. bleek uiteindelijk hardwareprobleem. was wel een 3GS. via garantie laten repareren. Al het andere al geprobeerd, zonder succes.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone hersteld maar blijft in Recovery mode keesdr iPhone algemeen 3 02-02-11 19:22
iPhone: Na downgrade vast in recovery, alles geprobeerd amoorie Jailbreak 8 11-12-10 03:23
iPhone: recovery loop, alles geprobeerd, niets werkt! :( lesulong Jailbreak 23 31-03-10 15:30
Recovery Mode Loop hopi Archief 5 04-12-09 14:50
Help! Heb alles geprobeerd, maar blijft in recovery mode Lisanka Archief 1 12-08-08 12:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:14.