2de hotmail account mail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil een 2de hotmail account toevoegen aan mijn mail applicatie. Maar er staat normaal hotmail waar je dan op kan drukken, zodat je je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
2de hotmail account mail
Ik wil een 2de hotmail account toevoegen aan mijn mail applicatie. Maar er staat normaal hotmail waar je dan op kan drukken, zodat je je mail in moet voeren en dan gaat het automatisch. Nu heb ik 1 hotmail adres ingevoerd en nu wil ik een tweede maar dat kan dus blijkbaar niet?!
Edit: Zie nu pas dat er ook een catogorie Iphone en internet > E-mail is. Verplaatsen? Laatst gewijzigd door Denbosch; 22-05-11 om 22:06. Reden: Verkeerde catogorie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Gebruik je POP3 of Exchange?
Met die laatste kan ik meerdere Microsoft accounts aanmaken met de standaard MobileMail App. |
|
|||
|
|||
Ik gebruik momenteel POP3.
Ik heb het anders opgelost, ik heb gewoon een gmail accountje aangemaakt. Aangezien ik toch een 2de nieuw hotmail account moest aanmaken maakt het niet uit welk e-mail adres ik gebruik. Toch was hotmail handiger geweest, maar ach je kunt niet alles hebben |
|
|||
|
|||
4 e-mailadressen, en toen????????????
Ik heb 4 e-mailadressen.
Deze zijn allemaal in gebruik. Hoe kan ik deze expliciet op mijn iPhone binnenkrijgen? Dus per e-mailadres door mij waar te nemen? Extra vraag: mijn telefoonprovider is Vodafone. Moet ik mij, voordat ik probeer e-mailadressen toe te voegen, mij daar eerst aanmelden? Ik vind het een behoorlijk ingewikkeld gebeuren allemaal, maar dat ligt vast aan mij. Dank voor hulp en reacties. Franky |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone | Araucaria | iPhone algemeen | 1 | 25-03-11 09:41 |
Mac OS X: iTunes account (hotmail) omzetten naar mobileme account | MichaelJ | iTunes | 0 | 28-07-10 14:08 |
buiten mijn vaste hotmail account geen andere hotmail meer openen? | leekiphone | iPhone algemeen | 13 | 20-04-10 23:09 |
E-mail lezen verstuurd aan mij vanaf een hotmail account | woei | iPhone algemeen | 1 | 13-10-09 11:35 |
Hotmail account | GuidoB | Archief | 1 | 05-03-09 14:24 |
|
|