//

Gesprek wordt na halve minuut verbroken

Gesprek wordt na halve minuut verbroken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het volgende probleem. Ik ben al een paar weken in het buitenland (België, Frankrijk en Spanje) en maak gebruik van een iPhone 4 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-05-11, 10:05
1-2tje 1-2tje is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 45
Standaard Gesprek wordt na halve minuut verbroken

Ik heb het volgende probleem. Ik ben al een paar weken in het buitenland (België, Frankrijk en Spanje) en maak gebruik van een iPhone 4 met Vodafone prepaid.

De eerste weken ging dit prima. Ik kon bellen en internetten.

Sinds ongeveer een week heb ik problemen met bellen. Dat begon in Frankrijk en inmiddels ben ik in Spanje. Het is dus niet locatie-/netwerkgebonden.

Na ongeveer een halve minuut bellen wordt iedere keer de verbinding verbroken.

Als ik mijn beltegoed opvraag heb ik echter nog ruim voldoende tegoed (paar tientjes).

Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen? Ik heb het toestel al opnieuw opgestart en ook de netwerkinstellingen hersteld.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-05-11, 11:04
1-2tje 1-2tje is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 45
Standaard

Niemand een idee?
  #3  
Oud 25-05-11, 20:52
johanneslol johanneslol is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 99
Stuur een bericht via MSN naar johanneslol
Standaard

Mischien zit de microsim er niet goed in? Ik heb meerdere mensen ?Gehad met problemen en de microsim eruit halen er opnieuw instoppen heeft vaak geholpen ...
  #4  
Oud 26-05-11, 09:14
jemmie's schermafbeelding
jemmie jemmie is offline
• iOS 11.4
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 939
Standaard

Heb je al een hard reset gedaan?

Wat je kunt proberen om 3G uit te zetten, GSM is stabieler om mee te bellen dan 3G. Dit is geen oplosssing, maar misschien helpt het om normaal te kunnen bellen. 3G kun je dan alleen aan zetten als je de iPhone gebruik om op internet te gaan.

Heb je niet nadat het gewoon werkte nog app's geinstalleerd?

Als laatste kun je een totale restore doen en voordat je alles terug zet kijken of het nog zo is, dan is het lijkt mij hardware gerelateerd.
__________________
.
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gesprek wordt regelmatig verbroken... hardew iPhone algemeen 8 13-05-11 09:36
Gesprek wordt verbroken na ongeveer 50 sec op GS rongerssen iPhone algemeen 1 05-11-10 12:43
Verbinding gelijk verbroken bij aannemen gesprek buitenland. Sfinxweb iPhone algemeen 0 11-10-08 12:50
na 60 à 80 sec wordt gesprek steeds verbroken 42511 Unlock [archief] 3 05-06-08 21:49
Verbinding na ca. 1 minuut verbroken BobNL iPhone algemeen 3 29-04-08 10:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:34.