//

Iphone gaat op simlock

Iphone gaat op simlock discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben in het bezit van een Iphone 3GS 32GB. Zeer tevreden over dit toestel,mijn eerste Iphone. De laatste weken heb ik echter het volgende probleem; ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-05-11, 23:16
hpaul hpaul is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1
Smile Iphone gaat op simlock

Ben in het bezit van een Iphone 3GS 32GB. Zeer tevreden over dit toestel,mijn eerste Iphone. De laatste weken heb ik echter het volgende probleem;

Regelmatig als ik mijn Iphone wil raadplegen geeft hij aan simlock actief. Wanneer ik dan mijn pincode ingeef werkt Iphone weer normaal. Kan het zo weer een tijdje goedgaan en dan zo ineens weer simlock. Nadeel is dat ik daardoor niet bereikbaar ben. Heb simkaart al vastgeplakt (met extra stukjes plakband) in de houder om er zeker van te zijn dat hij goed vast zit.

Herkenbaar en heb je een oplossing voor dit probleem ?

Graag een reactie alvast bedankt !
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-05-11, 23:58
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Niet herkenbaar. Spreek voor mezelf uiteraard. Maar het lijkt erop dat de simkaart niet goed contact maakt. Wellicht helpt schoonmaken van het simkaartslot (voorzichtig blazen). Anders zijn waarschijnlijk de contacten van de lezer in het toestel versleten/lam. Heb je nog garantie?
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS gaat op simlock Sliien iPhone algemeen 6 01-07-11 23:10
iPhone 4 gaat regelmatig op simlock gerwin7 iPhone algemeen 5 15-08-10 10:01
Simlock vrij toestel, krijgt simlock door Jailbreak? Rub3n Archief 4 27-02-10 11:22
iPhone gaat elke keer op simlock! knrd iPhone algemeen 4 12-12-08 21:11
simlock vrij maken met anysim na downgrade 1.1.2 naar 1.1.1 gaat niet. targony Unlock [archief] 1 18-11-07 00:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:04.