iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   fake iphone (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/91700-fake-iphone.html)

GrassmasterB 25-05-11 19:34

fake iphone
 
hey heb dus een fake iphone gekocht!
het deze dus A1242 Wi-Fi Mobile Phone Touch Phone TV FM Dual Card maar heb er een probleempje nu bij! kan er niet meer bij bellen :( er komt boven in de linker hoek staan wlan off kan er dus alleen maar berichten meer bij sturen en oproepen ontvangen! iemand soms wat raad? kan hem ook ni restoren want heb de beveiligings code niet

patriekske 25-05-11 23:27

heeft ie het wel gedaan? of deed hij het uit de doos al niet?
en heel belangrijk zit er garantie op of kun je ergens aankoppen met je vraag.

Thaan 26-05-11 00:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patriekske (Bericht 677031)
heeft ie het wel gedaan? of deed hij het uit de doos al niet?
en heel belangrijk zit er garantie op of kun je ergens aankoppen met je vraag.

Garantie bij Chinese webwinkels? Terugzenden kost vaak meer dan het product waard is.

Daarnaast:
Je beseft je dat je het hier over een nep iPhone hebt op een iPhone forum? In het hol van de leeuw met troep much? Schelden in de kerk?

Wat moeten "echte" iPhone kenners jou nou gaan vertellen over een nep iPhone? Wat verwacht je?

Typ 81 26-05-11 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thaan (Bericht 677038)
Garantie bij Chinese webwinkels? Terugzenden kost vaak meer dan het product waard is.

Daarnaast:
Je beseft je dat je het hier over een nep iPhone hebt op een iPhone forum? In het hol van de leeuw met troep much? Schelden in de kerk?

Wat moeten "echte" iPhone kenners jou nou gaan vertellen over een nep iPhone? Wat verwacht je?

+1

Dacht je echt dat het een echte was?

ballegooier 26-05-11 11:43

Tjonge, zonde van je 97 dollar.... Waarom mensen dit willen kopen...:confused:
Leg dan iets bij en koop dan een 2e handse iPhone 3G zou ik zeggen. Denk dat die beter presteert dan dit speelgoed.
Edit: ik (en ik denk vele anderen) begrijp niks van je post. Ik weet niet wat je zou moeten herstellen en wat je bedoelt met beveiligingscode. Het werkt natuurlijk niet op de manier zoals dat bij een iPhone met iTunes werkt....

GrassmasterB 26-05-11 12:36

heb er dus geen garantie op! want heb hem van een maat gekocht! en eerst deed ie het wel! maar zal het wel vinden zeker wat het is! hier moet ik het dus niet komen vragen

Jupsin 26-05-11 13:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GrassmasterB (Bericht 677137)
heb er dus geen garantie op! want heb hem van een maat gekocht! en eerst deed ie het wel! maar zal het wel vinden zeker wat het is! hier moet ik het dus niet komen vragen

Informeer anders even bij die maat van je :)
En je mag hier gerust komen met vragen, maar vaak hebben wij er geen antwoord op.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:01.