//

iPhone gaat niet meer aan

iPhone gaat niet meer aan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien kan iemand me helpen.. heb een iphone 4 en die wou ik vandaag verkopen.. dus ik denk laat ik even alles terugzetten naar de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-05-11, 17:27
VivaLaStef VivaLaStef is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: -
Berichten: 1
Standaard iPhone gaat niet meer aan

Misschien kan iemand me helpen..

heb een iphone 4 en die wou ik vandaag verkopen.. dus ik denk laat ik even alles terugzetten naar de fabrieksinstellingen, nu ben ik erachtergekomen dat ik dit dus niet had moeten doen omdat ik mn iphone had gejailbreakt

Nu gaat de iphone dus helemaal niet meer aan, zie alleen nog het apple logo in mn beeldscherm, heb de dfu mode ook al een paar keer geprobeerd. Het leek heel effe te gaan lukken want itunes herkende hem weer, nu moest ik hem herstellen met de nieuwste software. Dit eenmaal gedaan kreeg ik toch weer een error: 20000

Nu word hij helemaal niet meer herkend op itunes, heb zo het gevoel dat er nog weinig aan te doen is maar mocht iemand me kunnen helpen.. GRAAG
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-05-11, 18:25
kokkie44 kokkie44 is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Thuis
Berichten: 629
Standaard

Misschien even je hosts file aanpassen en alles wat met apple te maken hefft verwijderen, daarna nog een keer herstellen in aaitoenz.

En dit gevonden via googel

Laatst gewijzigd door kokkie44; 07-11-11 om 11:29.
  #3  
Oud 30-05-11, 17:23
willc willc is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 4
Standaard

En anders wil ik nog wel een bod doen hoor op je iPhone 4
  #4  
Oud 06-11-11, 14:58
Prohacker1999 Prohacker1999 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 1
Standaard iPhone,s

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VivaLaStef Bekijk bericht
Misschien kan iemand me helpen..

heb een iphone 4 en die wou ik vandaag verkopen.. dus ik denk laat ik even alles terugzetten naar de fabrieksinstellingen, nu ben ik erachtergekomen dat ik dit dus niet had moeten doen omdat ik mn iphone had gejailbreakt

Nu gaat de iphone dus helemaal niet meer aan, zie alleen nog het apple logo in mn beeldscherm, heb de dfu mode ook al een paar keer geprobeerd. Het leek heel effe te gaan lukken want itunes herkende hem weer, nu moest ik hem herstellen met de nieuwste software. Dit eenmaal gedaan kreeg ik toch weer een error: 20000

Nu word hij helemaal niet meer herkend op itunes, heb zo het gevoel dat er nog weinig aan te doen is maar mocht iemand me kunnen helpen.. GRAAG
welke iOS heb je want ik kan je verder helpen, je moet redsn0w 0.9.8b4.zip downloaden en dan moet je je IPSW opzoeken als je die niet hebt ga dan naar iPod, iPhone and iPad Firmware Download dan moet je hem ff downloaden dan doe je hem op je bureaublad dan ga je terug naar redsn0w en selecteer je je IPSW dan klik je op pwned dfu volg de stappen en dan ben je klr je moet da nog ff naar itunes en gewoon herstellen dan gaat ie herstellen. >>>>>>
  #5  
Oud 07-11-11, 10:02
willc willc is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Prohacker1999 Bekijk bericht
welke iOS heb je want ik kan je verder helpen, je moet redsn0w 0.9.8b4.zip downloaden en dan moet je je IPSW opzoeken als je die niet hebt ga dan naar iPod, iPhone and iPad Firmware Download dan moet je hem ff downloaden dan doe je hem op je bureaublad dan ga je terug naar redsn0w en selecteer je je IPSW dan klik je op pwned dfu volg de stappen en dan ben je klr je moet da nog ff naar itunes en gewoon herstellen dan gaat ie herstellen. >>>>>>

Dat is nogal een werkje voor iemand die zijn telefoon al weg wou doen...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
HELP!! Iphone gaat niet meer aan.. Caucasian Archief 6 09-01-11 18:53
iphone gaat niet meer aan liefsveerle Archief 1 08-02-10 18:03
iPhone gaat niet meer aan.. Trapz Archief 1 27-12-09 15:40
iPhone gaat niet meer aan pipo-1998 Archief 2 16-08-09 11:11
Iphone gaat niet meer aan sanderwetters Archief 5 28-03-09 12:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:31.