iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Notities per ongeluk gewist (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/9204-notities-per-ongeluk-gewist.html)

mkouwenhoven 12-03-08 12:25

Notities per ongeluk gewist
 
Ik heb per ongeluk een Notitie gewist met belangrijke informatie. Weet iemand of deze te achterhalen is op een of andere manier?!

wb1987 12-03-08 12:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mkouwenhoven (Bericht 80512)
Ik heb per ongeluk een Notitie gewist met belangrijke informatie. Weet iemand of deze te achterhalen is op een of andere manier?!

ik heb dit probleem ooit ook gehad en heb het toen niet kunnen oplossen.. dus ik vrees ervoor

macfreaker 12-03-08 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mkouwenhoven (Bericht 80512)
Ik heb per ongeluk een Notitie gewist met belangrijke informatie. Weet iemand of deze te achterhalen is op een of andere manier?!

Is een gestripte unix systeem , wil dus zeggen weg is weg.Bestaat trouwens software om deze en nog andere zaken (sms, enz) te saven op je pc . Althans voor osx toch en waarschijnlijk ook voor windows.

forum.bericht 12-03-08 14:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker (Bericht 80539)
Is een gestripte unix systeem , wil dus zeggen weg is weg.Bestaat trouwens software om deze en nog andere zaken (sms, enz) te saven op je pc . Althans voor osx toch en waarschijnlijk ook voor windows.

Megaphone, zie Ecamm Network: MegaPhone iPhone and iPod Touch Disk Mode - Backup to iPhone - Access Notes, SMS, Call History uiteraard heeft het alleen zin als je regelmatig een backup maakt.

herbie65 12-03-08 14:35

iTunes maakt toch backups? zit de info daar niet in?
Ik heb na een update wel eens een restore gedaan, en toen was alle info, inclusief notes weer terug.
M.a.w. iTunes slaat deze info ook (ergens) ook.

wb1987 12-03-08 14:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door herbie65 (Bericht 80578)
iTunes maakt toch backups? zit de info daar niet in?
Ik heb na een update wel eens een restore gedaan, en toen was alle info, inclusief notes weer terug.
M.a.w. iTunes slaat deze info ook (ergens) ook.

daar heb je inderdaad wel een punt.
Itunes slaat inderdaad die notes ergens op, maar waar en onder welke vorm heb ik geen idee van.
Je kan natuurlijk een restore doen en dan itunes laten herstellen, maar dat is wat drastisch voor notes. Tenzij er ongelooflijk belangrijke informatie in stond..

DenDrees 31-03-08 13:34

Ik heb gister een firmware upgrade gedaan naar 1.1.4 en hierbij ook vergeten de notities te backuppen. Niet zo handig :(. Is het mogelijk door met Itunes de optie: herstellen deze terug te halen? Of is er d.m.v een bestand op de schijf deze te achterhalen wat Itunes ergens plaatst?

Jan-Peter 20-04-08 10:51

Hallo,

ik heb inderdaad OOK geen backup gemaakt voordat ik overging van firmware 1.1.2 naar 1.1.4.

Is er toch niet ergens een mogelijkheid om het notes bestand vanuit iTunes terg te halen?

Jan-Peter


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:54.