//

Notities per ongeluk gewist

Notities per ongeluk gewist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb per ongeluk een Notitie gewist met belangrijke informatie. Weet iemand of deze te achterhalen is op een of andere manier?!...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-03-08, 12:25
mkouwenhoven mkouwenhoven is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 12
Standaard Notities per ongeluk gewist

Ik heb per ongeluk een Notitie gewist met belangrijke informatie. Weet iemand of deze te achterhalen is op een of andere manier?!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-03-08, 12:36
wb1987 wb1987 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 99
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mkouwenhoven Bekijk bericht
Ik heb per ongeluk een Notitie gewist met belangrijke informatie. Weet iemand of deze te achterhalen is op een of andere manier?!
ik heb dit probleem ooit ook gehad en heb het toen niet kunnen oplossen.. dus ik vrees ervoor
  #3  
Oud 12-03-08, 13:23
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mkouwenhoven Bekijk bericht
Ik heb per ongeluk een Notitie gewist met belangrijke informatie. Weet iemand of deze te achterhalen is op een of andere manier?!
Is een gestripte unix systeem , wil dus zeggen weg is weg.Bestaat trouwens software om deze en nog andere zaken (sms, enz) te saven op je pc . Althans voor osx toch en waarschijnlijk ook voor windows.
  #4  
Oud 12-03-08, 14:04
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker Bekijk bericht
Is een gestripte unix systeem , wil dus zeggen weg is weg.Bestaat trouwens software om deze en nog andere zaken (sms, enz) te saven op je pc . Althans voor osx toch en waarschijnlijk ook voor windows.
Megaphone, zie Ecamm Network: MegaPhone iPhone and iPod Touch Disk Mode - Backup to iPhone - Access Notes, SMS, Call History uiteraard heeft het alleen zin als je regelmatig een backup maakt.
  #5  
Oud 12-03-08, 14:35
herbie65's schermafbeelding
herbie65 herbie65 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 294
Standaard

iTunes maakt toch backups? zit de info daar niet in?
Ik heb na een update wel eens een restore gedaan, en toen was alle info, inclusief notes weer terug.
M.a.w. iTunes slaat deze info ook (ergens) ook.
  #6  
Oud 12-03-08, 14:50
wb1987 wb1987 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 99
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door herbie65 Bekijk bericht
iTunes maakt toch backups? zit de info daar niet in?
Ik heb na een update wel eens een restore gedaan, en toen was alle info, inclusief notes weer terug.
M.a.w. iTunes slaat deze info ook (ergens) ook.
daar heb je inderdaad wel een punt.
Itunes slaat inderdaad die notes ergens op, maar waar en onder welke vorm heb ik geen idee van.
Je kan natuurlijk een restore doen en dan itunes laten herstellen, maar dat is wat drastisch voor notes. Tenzij er ongelooflijk belangrijke informatie in stond..
  #7  
Oud 31-03-08, 13:34
DenDrees DenDrees is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 8
Standaard

Ik heb gister een firmware upgrade gedaan naar 1.1.4 en hierbij ook vergeten de notities te backuppen. Niet zo handig . Is het mogelijk door met Itunes de optie: herstellen deze terug te halen? Of is er d.m.v een bestand op de schijf deze te achterhalen wat Itunes ergens plaatst?
  #8  
Oud 20-04-08, 10:51
Jan-Peter Jan-Peter is offline
• iOS 6.1
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Groningen
Berichten: 32
Standaard

Hallo,

ik heb inderdaad OOK geen backup gemaakt voordat ik overging van firmware 1.1.2 naar 1.1.4.

Is er toch niet ergens een mogelijkheid om het notes bestand vanuit iTunes terg te halen?

Jan-Peter
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Angry Birds Seasons per ongeluk gewist, gegevens weg? Dirk316 iPhone Apps 2 09-05-11 14:11
Foto's en filmpjes per ongeluk gewist iolavide Muziek, foto & video 2 09-08-10 18:07
gegevens gewist meina iPhone algemeen 1 13-09-09 21:50
Per ongeluk Cydia gewist :( snaaa Archief 8 27-04-09 00:28
Foto: Help foto's gewist... Haagze sf2 Muziek, foto & video 3 30-06-08 23:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:16.