//

Nadelen Iphone 4 wit

Nadelen Iphone 4 wit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag mijn iPhone in wit veranderen. Mijn vraag is wat zijn de voordelen en nadelen. Ik las bijvoorbeeld dat je bij de witte ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-05-11, 20:53
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard Nadelen Iphone 4 wit

Ik wil graag mijn iPhone in wit veranderen. Mijn vraag is wat zijn de voordelen en nadelen.
Ik las bijvoorbeeld dat je bij de witte snel haarscheurtjes ziet en juist minder vingerafdrukken.
Wat is jullie ervaring mee (het liefst reacties van mensen die ervaring hebben met beide).
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-06-11, 00:15
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

De haarscheurtjes had je bij de witte 3G en 3GS. Heb dat nog niet gehoord over de 4.

Nadeel: Verlies garantie. Kosten van een ombouwset. Je dockconnector en headsetsocket zijn nog zwart. Kwaliteit van de onderdelen is onbekend

Voordeel: Mooie witte iPhone 4
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 01-06-11, 16:56
spyhunter spyhunter is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 46
Standaard

Daarnaast is een nadeel dat je scherm zit vastgelijmd aan je frontje. Je vervangt dus ook je orginele scherm. Bovendien is het een riskante tweak gezien je vrijwel je hele iphone uit elkaar moet halen.

Mijn eigen reden:
Zelf gebruik ik ook nog de zagg invisibleshield op al mijn producten (protector) en die wil snel verkleuren. Een witte iphone wordt dan snel spijkerbroekblauw

Mocht ik de iphone ooit laten vallen met een kapotscherm als resultaat dan zal ik het wel overwegen maar voor nu blijft ie orgineel.
  #4  
Oud 01-06-11, 22:39
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Haha is goed bedankt beide Ik heb het uiteindelijk niet gedaan, straks is het niet mooi.
Bij mij was voorkant al kapot dus kon het wel doen dusja maar het is nu gewoon mooi zwart
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Voor/nadelen Jailbreak iPhone 3G 4.1? Mattieshark Jailbreak 8 11-12-10 14:46
iPhone 3G : zwart of wit? voor/nadelen? drease Koopinformatie Nederland 31 25-01-09 17:59
iPhone US - Voor en Nadelen Yorick Archief 15 31-07-08 14:32
Overwegen nieuwe iPhone kopen: Voor- en nadelen. Ult!mat3 Archief 4 20-05-08 12:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:23.