//

Firmware 4.x updaten lukt nooit goed

Firmware 4.x updaten lukt nooit goed discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Elke keer als ik firmware 4.* wil updaten, dan gaat het elke keer mis. Mijn iPhone is in het verleden wel gejailbroken, maar laatste keren ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-06-11, 20:32
Anoukje Anoukje is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 22
Standaard Firmware 4.x updaten lukt nooit goed

Elke keer als ik firmware 4.* wil updaten, dan gaat het elke keer mis.
Mijn iPhone is in het verleden wel gejailbroken, maar laatste keren niet. Ik wilde van 4.3.1 naar 4.3.3 updaten maar iPhone blijft elke keer in herstelmodus hangen.
Ik heb van alles geprobeerd: eerst in DFU mode komen en dan met iTunes met een ipsw-bestand restoren, een regel "74.208.10.249 gs.apple.com" verwijderen in hosts bestand. Niets heeft geholpen.

Ik heb in deze forum gelezen dat er nog meer mensen zijn die dezelfde problemen hebben als ze firmware 4.* willen updaten. Wat is de oorzaak van die problemen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod touch: hoe jailbreak je ipod touch 4.2.1 makkelijk mij lukt het nooit bear Jailbreak 1 07-03-11 16:44
updaten 3GS lukt niet vanrumst iPhone algemeen 1 18-07-10 14:08
Windows: Updaten lukt niet marcellie iTunes 11 24-06-10 15:01
iPhone 1e gen.: Updaten lukt niet Giel12 Unlock 1 02-04-10 01:54
updaten naar 3.1.2 lukt niet! mrgoolie Archief 1 21-10-09 12:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:20.