iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   SMS berichten opslaan? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/92420-sms-berichten-opslaan.html)

N33D 04-06-11 15:23

SMS berichten opslaan?
 
Beste mensen,

Normaal vind ik mijn antwoorden wel op het internet, maar ik heb hierbij echt even jullie hulp nodig. Er staat smsberichten in mijn iPhone die ik moet hebben op papier, aangezien het berichten zijn waarmee ik naar de politie wil en opgeslagen wil hebben zonder risico dat ze straks weg zijn.

Laatste tijd word ik en mijn vriendin gestalkt door een chick die bedreigingen eruit gooit dat ze mijn vriendin gaat opzoeken en haar leven zuur gaat maken (wat zacht uitgedrukt is).

Ik moet deze berichten echt op papier hebben en het is niet te doen om ze 1 voor 1 te copy-pasten naar mijn mail aangezien het er aardig wat zijn..

Ik hoop hierbij enige aanwijzingen te krijgen hoe ik dit voor elkaar kan krijgen..

Alvast vriendelijk bedankt.

XIII 04-06-11 15:29

Met iTwin kun je SMS-jes op je PC opslaan en afdrukken:

http://www.i-twin.de/en

N33D 04-06-11 15:55

Wow, that's fast. Gedownload, blijkt dat je moet betalen. Gedaan, nu wachtend op een KeyFile zodat ik ook kan exporteren. Thanks!

apotheosis 05-06-11 01:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door N33D (Bericht 679571)
Beste mensen,

Normaal vind ik mijn antwoorden wel op het internet, maar ik heb hierbij echt even jullie hulp nodig. Er staat smsberichten in mijn iPhone die ik moet hebben op papier, aangezien het berichten zijn waarmee ik naar de politie wil en opgeslagen wil hebben zonder risico dat ze straks weg zijn.

Laatste tijd word ik en mijn vriendin gestalkt door een chick die bedreigingen eruit gooit dat ze mijn vriendin gaat opzoeken en haar leven zuur gaat maken (wat zacht uitgedrukt is).

Ik moet deze berichten echt op papier hebben en het is niet te doen om ze 1 voor 1 te copy-pasten naar mijn mail aangezien het er aardig wat zijn..

Ik hoop hierbij enige aanwijzingen te krijgen hoe ik dit voor elkaar kan krijgen..

Alvast vriendelijk bedankt.

Hetgeen nu in mij opkomt en wat ik dus zou doen dan; Je gaat naar je berichten app, je klikt rechtsbovenaan op wijzig en dan kan je je sms berichten die je hebt ontvangen en alsook zelf hebt gestuurd aanvinken en dan kan je deze doorsturen naar je emailadres (stuur door staat er dan rechtsonderaan).
ps; je kan ze meteen allen in ene keer aanvinken en naar je email sturen, je hoeft niet 1 per eentje gaan aanvinken en versturen ;).

Enige probleem is tenzij ik wat over het hoofd zie? Dat is dat je de tijd helaas niet kan meekrijgen, het moment waarop die berichten zijn gestuurd??

Je kan ook altijd je berichten die je hebt gekregen kopieren en dan plakken in je app van notities maar je zegt het er veel zijn dus mijn eerste uitleg die ik hier heb gegeven is mss nog de beste en snelste ook???

N33D 05-06-11 01:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 679691)
Hetgeen nu in mij opkomt en wat ik dus zou doen dan; Je gaat naar je berichten app, je klikt rechtsbovenaan op wijzig en dan kan je je sms berichten die je hebt ontvangen en alsook zelf hebt gestuurd aanvinken en dan kan je deze doorsturen naar je emailadres (stuur door staat er dan rechtsonderaan).
ps; je kan ze meteen allen in ene keer aanvinken en naar je email sturen, je hoeft niet 1 per eentje gaan aanvinken en versturen ;).

Enige probleem is tenzij ik wat over het hoofd zie? Dat is dat je de tijd helaas niet kan meekrijgen, het moment waarop die berichten zijn gestuurd??

Je kan ook altijd je berichten die je hebt gekregen kopieren en dan plakken in je app van notities maar je zegt het er veel zijn dus mijn eerste uitleg die ik hier heb gegeven is mss nog de beste en snelste ook???

Thanks alsnog voor je bericht. Heb het nu opgelost met i-Twin. Wel 12,50 voor betaald maar je kunt dan je sms berichten als PDF, PNG, HTML of TXT opslaan. Werkt erg goed. Ook zien de smsjes er dan hetzelfde uit als op de iphone met de groene en grijze achtergronden om goed onderscheid te maken tussen de afzenders. Ook wordt de tijd erbij vermeldt.

pia 28-03-13 12:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 679573)

werkt dit ook op de imac?

Dirkteur 28-03-13 14:42

Besef wel dat een sms nooit een geldig bewijsmateriaal is in rechtzaken, tenzij enkele uitzonderingen kwestie aankopen, idem als een e-mail. Ik hoef jullie niet te vertellen dat er al meerdere keren mensen hun account misbruikt werd.

XIII 28-03-13 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pia (Bericht 887973)
werkt dit ook op de imac?

Nee, het is een Windows applicatie.

pia 28-03-13 18:44

dan is mn volgende vraag is er ook zo,n programma voor de imac dan? liefst iemand met ervaring hierin.

pia 11-04-13 08:49

ik heb itwin nu op een windowscomp en ik heb de key gekocht, kan iemand my helpen stap voor stap hoe ik de key in het programma kryg?ik ben totaal een leek.

XIII 11-04-13 09:51

Ik meen dat je het bestand "KeyFile" in de programmamap van iTwin moet zetten.

Bij mij (Windows 7 x64) is dat "C:\Program Files (x86)\iTwin"


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:52.