iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone onbruikbaar door ongeregistreerde UDID (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/92627-iphone-onbruikbaar-door-ongeregistreerde-udid.html)

ams75 07-06-11 10:23

iPhone onbruikbaar door ongeregistreerde UDID
 
Hallo allemaal,

Ik heb nogal een groot probleem. Gister had ik mijn iPhone 4 en ipad 2 geupgraded naar IOS 5. Ik ben developer en wou graag zien hoe het er uit zag. Ik dacht dat ik beiden UDID's had geregistreerd. Bij mijn iPad had ik dat ook gedaan en die draait nu op iOS 5, maar mijn iPhone is mislukt. Omdat ik net een nieuwe had, had die dus ook een nieuwe UDID en dat was ik vergeten. Nu staat mijn iPhone dus vast en ik kan er niks meer mee. Mijn UDID van mijn iPhone invoeren bij mijn eigen developer account lukt ook niet omdat het me niet lukt om hem toe te voegen, hij komt er gewoon niet bij wat ik ook doe. Dit is nogal een probleem omdat ik mijn iPhone veel nodig heb voor mijn werk. Terug restoren lukte me ook niet. Dan zegt die ook dat mijn iPhone niet gecontroleerd kan worden bij Apple. Iemand een oplossing???

"R" 07-06-11 10:32

contact opnemen met Apple lijkt me

pascalletje 07-06-11 13:04

Je kan nog proberen om xcode te downloaden en daar "use for development" te selecteren. Misschien dat ie hem dan wel aan je developer account hangt.

MuJordi 07-06-11 21:13

iPhone onbruikbaar
 
Beste iPhoneclub bezoeker,

Sinds een uur geleden is mijn iPhone onbruikbaar verklaart. Dit omdat ik er vanuit ging dat mijn UDID geactiveerd was bij een dev. account en ik dus veilig iOS5 kon installeren. Eenmaal bij het scherm aangekomen waar stond 'This device is not registered as part of the iPhone Developer Program', kwam ik erachter dat het dev. account van diegene die mij UDID zou hebben geactiveerd vandaag was verlopen.

Oftewel, de iPhone is nu onbruikbaar. Ik heb geen flauw idee wat te doen nu.

Als er mensen zijn die andere oplossingen kennen, gooi het eruit! Hopelijk weten mensen hier een oplossing. Echt alvast ontzettend bedankt!

Thomashoorweg 07-06-11 21:35

Sluit je iPhone aan op je computer.
zet je iphone in DFU mode.
(5 seconde de powerknop ingedrukt houden, daarna 10 de powerknop en homeknop ingedrukt houden,
laat de power knop los maar houdt de home button ongeveer 10 seconde ingedrukt)
nu kun je je iPhone herstellen met iTunes.

ik denk dat dit werkt!

iCulture 07-06-11 21:44

//Discussies ams75 & MuJordi met dezelfde vraag samengevoegd

arjan95 07-06-11 22:45

Als downgraden niet lukt kun je ook nog even wachten en kijken of ze de Tethered jailbreak uitbrengen. Daarmee kun je hem als het goed is (illegaal) toch activeren, en daarna gebruiken (mag niet van Apple) of restoren naar 4.3.3 (kan dan wel normaal en hoort eigenlijk ook zonder UDID).

JnB 08-06-11 12:36

Je kan je udid uitlezen via iphone configurator en dan toevoegen in je dev center.
Gisteren ook zelfde voor gehad met 1 van de iphone's.

ams75 08-06-11 17:24

Ik heb alles geprobeerd maar me developer account wil gewoon geen nieuwe UDID's toevoegen. Ze komen er niet bij te staan. Alleen die van mijn oude ipad en nieuwe ipad staan er in. Terug restoren ook geprobeerd maar dan geeft die ook al een foutmelding:confused::confused:

wouter1981 08-06-11 17:31

Heb je een restore gedaan mbv DFU mode?

iPhonee123 16-06-13 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ams75 (Bericht 680376)
Hallo allemaal,

Ik heb nogal een groot probleem. Gister had ik mijn iPhone 4 en ipad 2 geupgraded naar IOS 5. Ik ben developer en wou graag zien hoe het er uit zag. Ik dacht dat ik beiden UDID's had geregistreerd. Bij mijn iPad had ik dat ook gedaan en die draait nu op iOS 5, maar mijn iPhone is mislukt. Omdat ik net een nieuwe had, had die dus ook een nieuwe UDID en dat was ik vergeten. Nu staat mijn iPhone dus vast en ik kan er niks meer mee. Mijn UDID van mijn iPhone invoeren bij mijn eigen developer account lukt ook niet omdat het me niet lukt om hem toe te voegen, hij komt er gewoon niet bij wat ik ook doe. Dit is nogal een probleem omdat ik mijn iPhone veel nodig heb voor mijn werk. Terug restoren lukte me ook niet. Dan zegt die ook dat mijn iPhone niet gecontroleerd kan worden bij Apple. Iemand een oplossing???




ik heb het zelfde probleem, heeft iemand nog een andere oplossing. ik kan mijn UDID code NERGENS meer vinden

XIII 16-06-13 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPhonee123 (Bericht 899680)

ik heb het zelfde probleem, heeft iemand nog een andere oplossing. ik kan mijn UDID code NERGENS meer vinden

Gewoon weer iOS6 installeren?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:22.