//

iPhone onbruikbaar door ongeregistreerde UDID

iPhone onbruikbaar door ongeregistreerde UDID discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb nogal een groot probleem. Gister had ik mijn iPhone 4 en ipad 2 geupgraded naar IOS 5. Ik ben developer en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-06-11, 10:23
ams75 ams75 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 2
Standaard iPhone onbruikbaar door ongeregistreerde UDID

Hallo allemaal,

Ik heb nogal een groot probleem. Gister had ik mijn iPhone 4 en ipad 2 geupgraded naar IOS 5. Ik ben developer en wou graag zien hoe het er uit zag. Ik dacht dat ik beiden UDID's had geregistreerd. Bij mijn iPad had ik dat ook gedaan en die draait nu op iOS 5, maar mijn iPhone is mislukt. Omdat ik net een nieuwe had, had die dus ook een nieuwe UDID en dat was ik vergeten. Nu staat mijn iPhone dus vast en ik kan er niks meer mee. Mijn UDID van mijn iPhone invoeren bij mijn eigen developer account lukt ook niet omdat het me niet lukt om hem toe te voegen, hij komt er gewoon niet bij wat ik ook doe. Dit is nogal een probleem omdat ik mijn iPhone veel nodig heb voor mijn werk. Terug restoren lukte me ook niet. Dan zegt die ook dat mijn iPhone niet gecontroleerd kan worden bij Apple. Iemand een oplossing???
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-06-11, 10:32
"R"'s schermafbeelding
"R" "R" is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 13.4.1
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Ermelo (Speuld)
Berichten: 705
Standaard

contact opnemen met Apple lijkt me
  #3  
Oud 07-06-11, 13:04
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard

Je kan nog proberen om xcode te downloaden en daar "use for development" te selecteren. Misschien dat ie hem dan wel aan je developer account hangt.
  #4  
Oud 07-06-11, 21:13
MuJordi MuJordi is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 1
Standaard iPhone onbruikbaar

Beste iPhoneclub bezoeker,

Sinds een uur geleden is mijn iPhone onbruikbaar verklaart. Dit omdat ik er vanuit ging dat mijn UDID geactiveerd was bij een dev. account en ik dus veilig iOS5 kon installeren. Eenmaal bij het scherm aangekomen waar stond 'This device is not registered as part of the iPhone Developer Program', kwam ik erachter dat het dev. account van diegene die mij UDID zou hebben geactiveerd vandaag was verlopen.

Oftewel, de iPhone is nu onbruikbaar. Ik heb geen flauw idee wat te doen nu.

Als er mensen zijn die andere oplossingen kennen, gooi het eruit! Hopelijk weten mensen hier een oplossing. Echt alvast ontzettend bedankt!

Laatst gewijzigd door iCulture; 07-06-11 om 22:05. Reden: - Deel tegen forumregels verwijderd.
  #5  
Oud 07-06-11, 21:35
Thomashoorweg Thomashoorweg is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 1
Standaard

Sluit je iPhone aan op je computer.
zet je iphone in DFU mode.
(5 seconde de powerknop ingedrukt houden, daarna 10 de powerknop en homeknop ingedrukt houden,
laat de power knop los maar houdt de home button ongeveer 10 seconde ingedrukt)
nu kun je je iPhone herstellen met iTunes.

ik denk dat dit werkt!

Laatst gewijzigd door iCulture; 07-06-11 om 21:41. Reden: - Bericht aangepast, zie waarschuwing.
  #6  
Oud 07-06-11, 21:44
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

//Discussies ams75 & MuJordi met dezelfde vraag samengevoegd
__________________
- Mijn naam is Jean-Paul, mijn forumnaam is iCulture
  #7  
Oud 07-06-11, 22:45
arjan95 arjan95 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 751
Standaard

Als downgraden niet lukt kun je ook nog even wachten en kijken of ze de Tethered jailbreak uitbrengen. Daarmee kun je hem als het goed is (illegaal) toch activeren, en daarna gebruiken (mag niet van Apple) of restoren naar 4.3.3 (kan dan wel normaal en hoort eigenlijk ook zonder UDID).
  #8  
Oud 08-06-11, 12:36
JnB JnB is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Grimbergen
Berichten: 48
Standaard

Je kan je udid uitlezen via iphone configurator en dan toevoegen in je dev center.
Gisteren ook zelfde voor gehad met 1 van de iphone's.
  #9  
Oud 08-06-11, 17:24
ams75 ams75 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 2
Standaard

Ik heb alles geprobeerd maar me developer account wil gewoon geen nieuwe UDID's toevoegen. Ze komen er niet bij te staan. Alleen die van mijn oude ipad en nieuwe ipad staan er in. Terug restoren ook geprobeerd maar dan geeft die ook al een foutmelding
  #10  
Oud 08-06-11, 17:31
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Heb je een restore gedaan mbv DFU mode?
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #11  
Oud 16-06-13, 16:06
iPhonee123 iPhonee123 is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 1
Exclamation

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ams75 Bekijk bericht
Hallo allemaal,

Ik heb nogal een groot probleem. Gister had ik mijn iPhone 4 en ipad 2 geupgraded naar IOS 5. Ik ben developer en wou graag zien hoe het er uit zag. Ik dacht dat ik beiden UDID's had geregistreerd. Bij mijn iPad had ik dat ook gedaan en die draait nu op iOS 5, maar mijn iPhone is mislukt. Omdat ik net een nieuwe had, had die dus ook een nieuwe UDID en dat was ik vergeten. Nu staat mijn iPhone dus vast en ik kan er niks meer mee. Mijn UDID van mijn iPhone invoeren bij mijn eigen developer account lukt ook niet omdat het me niet lukt om hem toe te voegen, hij komt er gewoon niet bij wat ik ook doe. Dit is nogal een probleem omdat ik mijn iPhone veel nodig heb voor mijn werk. Terug restoren lukte me ook niet. Dan zegt die ook dat mijn iPhone niet gecontroleerd kan worden bij Apple. Iemand een oplossing???



ik heb het zelfde probleem, heeft iemand nog een andere oplossing. ik kan mijn UDID code NERGENS meer vinden
  #12  
Oud 16-06-13, 16:15
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhonee123 Bekijk bericht

ik heb het zelfde probleem, heeft iemand nog een andere oplossing. ik kan mijn UDID code NERGENS meer vinden
Gewoon weer iOS6 installeren?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Reageren

Labels
developer, ios 5, iphone, itunes, udid



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Weer activeren Push iPc iPhone 4, geen UDID michel75 iPhone algemeen 0 03-07-10 20:41
iPhone 1e gen.: iPhone 2G onbruikbaar? Juize Unlock 7 10-10-08 13:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:48.