iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Exchange synct 'opeens' niet meer (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/92639-exchange-synct-opeens-niet-meer.html)

rslingerland 07-06-11 11:09

Exchange synct 'opeens' niet meer
 
Ik heb in april mijn Iphone ingesteld om de mail en agenda van mijn Exchange server te halen. Dit syncen doet de telefoon 1x per uur (normaal). Tot vorige week zonder problemen. Zonder aanwijsbare reden wordt er geen mail meer gesynct. Heb geen updates gedaan of zo. Exchange mail werkt prima op mijn Windows PC. Exchange account verwijderd van iphone. Opnieuw ingesteld. Helaas, kan gegevens van server niet controleren. Lekker vaag. Gisteravond al 2 uur van alles geprobeerd maar nog zonder resultaat.

Wie heeft dit eerder meegemaakt? Wie heeft een tip? :confused:

pdreissen 07-06-11 12:47

Misschien gerelateerd hieraan: iOS 4.0: Exchange Mail, Contacts, or Calendars may not sync after update

Anders contact opnemen met je exchange admins misschien heb je geen mobile access meer binnen je account.

rslingerland 07-06-11 14:06

Bedankt!
 
Bedankt voor je suggestie maar helaas lukt het niet. Onder settings/general kom ik geen menu 'profile' tegen zoals de oplossing op de website suggereert. Kan ook nergens anders iets over time out vinden op mijn iphone.

Bedankt iig voor je moeite!!

Ik sta open voor meer suggesties ...

pdreissen 07-06-11 15:16

Menu profile zie je ook niet als er geen profiel is geïnstalleerd zover ik weet. Even goed lezen het is de bedoeling dat je dat profiel installeert.
Daarbij zou ik eerst even checken met je Exchange admin. Het kan best zijn dat ze mobile access hebben uitgeschakeld voor je account, voordat je onnodig verder zoekt.

CarolavdW 07-06-11 18:03

exchange account
 
Ook ik ondervind problemen met exchange account. Nadat ik alle gegevens ingevoerd heb blijf ik een melding ontvangen dat mijn wachtwoord onjuist is. Heb iphone al gereset en ben inmiddels uren bezig met sites te zoeken die mij verder kunnen helpen maar helaas. Zelfs met het installeren van een ondertekend configuratieprofiel is het probleem niet verholpen. Wie kan mij helpen?

Kiek 16-06-11 21:33

Exchange account
 
Ha Carola, ik weet niet of je al een oplossing gevonden hebt maar ik had van de week hetzelfde probleem en heb mijn wachtwoord op de computer veranderd en aangepast in mijn exchange account. Daarna werkte alles weer :)
Succes!

CarolavdW 18-06-11 20:25

Hallo Kiek,

Dank voor je antwoord. Het probleem lag bij mij in de gebruikersnaam. Dacht dat ik mijn eigen naam daar wel kon zetten ipv. het email adres, maar niet dus....:O Na alles goed gezet te hebben werkte het weer en ook de mail kwam binnen!! Voor het resetten van mijn telefoon lukte dit niet en kreeg ik alleen de agenda op mijn iphone. Nu heb ik meerdere email adressen geinstalleerd via exchange en het werkt perfect!
gr.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:18.