//

[iOS5] Algemeen vragen topic

[iOS5] Algemeen vragen topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien even opnieuw proberen te herstellen? Heb je iTunes 10.5 beta wel gebruikt tijdens het herstellen van iOS5 op je iPhone? ---------- Bericht automatisch samengevoegd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #101  
Oud 09-06-11, 20:12
warkey's schermafbeelding
warkey warkey is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Almere
Berichten: 93
Stuur een bericht via MSN naar warkey
Standaard

Misschien even opnieuw proberen te herstellen? Heb je iTunes 10.5 beta wel gebruikt tijdens het herstellen van iOS5 op je iPhone?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 juni 2011 om 19:13 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baart Bekijk bericht
Ik krijg ook geen notificaties van mail op m'n lockscreen. Snap ook niet de logica helemaal, want hij laat mail wel weer zien in Notification Center.
Je moet voor mail de notificaties nog wel aanpassen en dus toestaan op het lockscreen, heb je dit al geprobeerd?
__________________
Apple iPhone 4 - Opnieuw wordt alles anders.
Volg @SemmiKabel op Twitter!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 09-06-11, 21:08
Winkertje Winkertje is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 5
Standaard

He, weet je wat we ook opvalt. Je kan draadloos syncen, maar ik synchroniseerde mijn ipod touch net met de computer, en het werkt nu net zoals synchronisity: je iPhone/iPod sprinkt niet meer op het synchroniseerscherm maar je kan nu gewoon door blijven gaan met gamen, smsen etc. Handig :-D
  #103  
Oud 09-06-11, 21:12
tbeumer@ tbeumer@ is offline
• iOS 8.0
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 319
Standaard mobile me agenda weg na installatie IOS 5

iemand hier een oplossing voor?
IOS 5.0 geinstalleerd en nu is mijn agenda helemaal leeg!
was een mobile me agenda. nergens meer iets te vinden
  #104  
Oud 09-06-11, 21:17
robbiedobbie's schermafbeelding
robbiedobbie robbiedobbie is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Sittard-Geleen (NL)
Berichten: 290
Standaard

Is het je ook al opgevallen, dat je nu kan zien hoever hij is met muziek synchroniseren in de muziek applicatie. Muziek die niet gesynchroniseerd is is grijs, en muziek welke bezig is met synchroniseren heeft zo'n circkel die zich vult naarmate hij verder is.
__________________
Witte Iphone 3gs - 16 GB
  #105  
Oud 09-06-11, 21:22
Jvson02 Jvson02 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Maasland
Berichten: 22
Standaard itunes 10.5 doet het niet!!! ios 5 beta

het verhaal begint hier: ik wil ios 5 op mijn ipad 2 zetten, laat mijn UDID activeren.
probeer te restoren naar de gedownloade ios 5 betaversie, foutmelding 3194.

Dus, toen heb ik itunes 10.5 gedownload en geinstalleerd (windows vista).
Firewall staat uit.
toch opent itunes niet, als ik het aanklik gebeurt er helemaal niets!!!

hoe kan ik dit oplossen, itunes 10.5 werkend te krijgen op mijn pc?
  #106  
Oud 09-06-11, 21:46
lapje's schermafbeelding
lapje lapje is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Enschede
Berichten: 73
Standaard

Weet nu ook hoe het komt waardoor Itunes 10.5 beta niet opstart. Dit komt wanneer je 10.5 beta installeert over een vorige versie van Itunes. Op dat moment ben je af. Daarna heeft het ook geen zin meer om Itunes te deinstalleren en opnieuw erop te zetten. Nu ga ik op zoek naar de oplossing. Door in het register dingen te verwijderen en te zien of ik het weer aan de praat krijg.

Ik weet zeker dat bij iedereen waar het niet werkt dat deze mensen in eerste instantie de beta over de vorige Itunes hebben gezet!!

Update: Bij mij werkt de volgende methode om 10.5 beta weer aan de praat te krijgen.

1. Deinstalleer Itunes op de normale manier.
2. Zoek hierna in het Windows Register op "itunes" en verwijder alles wat je van "itunes" tegenkomt. (commando=regedit). Reboot.
3. Installeer Itunes 10.5 beta opnieuw
4. Itunes start weer gewoon op.

Voor mij was dit dus de oplossing. Ben benieuwd of deze methode meer mensen kan helpen om Itunes aan de praat te krijgen. In mijn geval gaat het om Windows 7 64bit en icm Itunes 10.5 Beta 64 bit
.
  #107  
Oud 09-06-11, 22:05
Macintouch Macintouch is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Eindhoven
Berichten: 99
Standaard

Ik had een vraag.
Als ik de ipsw 5.0 download, komt het bestand op mijn mac te staan als ".dmg" ipv ".ipsw"
Weet iemand wat ik er aan kan doen? ik heb zelf de extensie verandert maar itunes zegt dan dat die niet geschikt is.

Alvast bedankt!
  #108  
Oud 09-06-11, 22:16
kai824's schermafbeelding
kai824 kai824 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: ergens in nederland
Berichten: 332
Stuur een bericht via ICQ naar kai824 Stuur een bericht via Instant Messenger naar kai824 Stuur een bericht via MSN naar kai824 Stuur een bericht via Yahoo naar kai824
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macintouch Bekijk bericht
Ik had een vraag.
Als ik de ipsw 5.0 download, komt het bestand op mijn mac te staan als ".dmg" ipv ".ipsw"
Weet iemand wat ik er aan kan doen? ik heb zelf de extensie verandert maar itunes zegt dan dat die niet geschikt is.

Alvast bedankt!
Je sig laat zien dat je Mac OS X gebruikt, dus kan je .dmg bestanden gewoon openen. Open dus het iOS5.dmg bestand. Er opent dan een venster (een soort map), met iOS5.ipsw er in. Deze drag je naar het bureaublad of een andere map, en die kan je dan selecteren in iTunes.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 juni 2011 om 21:18 ----------

Ik ben op dit moment bezig om iOS 5 op mijn iPad te zetten. Hij staat ook al op mijn iPhone 3GS en het werkt wel soepel. Ik vind het slide to view op het lockscreen niet echt Apple achtig, ik hoop dat ze dit nog veranderen in toekomstige beta's.
__________________
iPhone 2G 4GB: 20-8-07 iPod touch 1st gen: RIP 04-12-08 - 21-06-09. |iPhone 3GS 16GB Wit: 13-7-09|iPhone 4 16GB Zwart 18-11-10
  #109  
Oud 09-06-11, 22:31
Jvson02 Jvson02 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Maasland
Berichten: 22
Standaard Werkt niet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lapje Bekijk bericht
Weet nu ook hoe het komt waardoor Itunes 10.5 beta niet opstart. Dit komt wanneer je 10.5 beta installeert over een vorige versie van Itunes. Op dat moment ben je af. Daarna heeft het ook geen zin meer om Itunes te deinstalleren en opnieuw erop te zetten. Nu ga ik op zoek naar de oplossing. Door in het register dingen te verwijderen en te zien of ik het weer aan de praat krijg.

Ik weet zeker dat bij iedereen waar het niet werkt dat deze mensen in eerste instantie de beta over de vorige Itunes hebben gezet!!

Update: Bij mij werkt de volgende methode om 10.5 beta weer aan de praat te krijgen.

1. Deinstalleer Itunes op de normale manier.
2. Zoek hierna in het Windows Register op "itunes" en verwijder alles wat je van "itunes" tegenkomt. (commando=regedit). Reboot.
3. Installeer Itunes 10.5 beta opnieuw
4. Itunes start weer gewoon op.

Voor mij was dit dus de oplossing. Ben benieuwd of deze methode meer mensen kan helpen om Itunes aan de praat te krijgen. In mijn geval gaat het om Windows 7 64bit en icm Itunes 10.5 Beta 64 bit
.
Nee, het werkt niet bij mij, zal er wel aan liggen dat ik 32 bit Vista heb.
Wel erg bedankt voor de moeite.
  #110  
Oud 09-06-11, 22:48
risombo risombo is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Groningen
Berichten: 8
Stuur een bericht via MSN naar risombo
Standaard

is er ook een mogelijkheid om van de music en videos app weer 1 ipod app te maken?
ben er zo aan gewend dat ik niet echt blij word van 2 aparte apps.
  #111  
Oud 10-06-11, 00:20
Elidb Elidb is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 55
Standaard

In mijn lockscreen komt de weer widget er niet bij. Iemand een idee hoe dit komt? En hoe dit wel zou kunnen werken.


Heb nog een vraagje ivm imessage als ik een sms verstuur via imessage en wil daarna een sms sturen naar iemand die geen iPhone heeft met ios5 dan wilt deze mijn sms niet verzenden. Nog mensen die hier last van hebben? En bellen wil hij ook nie altijd doen

Laatst gewijzigd door Elidb; 10-06-11 om 00:52. Reden: Nog een vraagje
  #112  
Oud 10-06-11, 08:46
robbiedobbie's schermafbeelding
robbiedobbie robbiedobbie is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Sittard-Geleen (NL)
Berichten: 290
Standaard

de weerwidget is niet voor in lockscreen. Je kan alleen maar in of uitschakelen of hij in notificatieoverzicht moet weergegeven worden.

En over iMessage:
Kijk eens of je in opties aan hebt staan dat hij een sms moet sturen wanneer imessage niet beschikbaar is.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 juni 2011 om 08:30 ----------

Ook is me opgevallen dat bij iOS 5 telefoon geen imei nummer in itunes staat. Er staat gewoon n/a.
  #113  
Oud 10-06-11, 12:02
mack80 mack80 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 34
Standaard

Iemand al opgevallen dat als je in de camera app zit, en het beeld bekijkt voor als je een foto wil maken en dan swiped naar rechts, dan komen je vorige foto's naar voren.

Verder is de beta wel redelijk. Af en toe een vastloper. Batterij lijkt wel een kookplaat af en toe.
Berichten van whatsapp zijn wel wat vaag nog. Ik wil ze eigenlijk net zo ontvangen als een sms. Oftewel....geen voorvertoning in je homescreen.
Nu is alles leesbaar:-(
En als ik die optie uitzet ontvang ik helemaal geen whatsapp meer, behalve als ik de app open.

Heb de beta ook op iPad staan, daar vind ik hem beter draaien dan op de iPhone.
  #114  
Oud 10-06-11, 12:09
Mhuberts Mhuberts is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Veghel
Berichten: 24
Standaard

Ik heb IOS5 op mijn iPad 1 geinstalleerd. Ik zie alleen niets bij notifications, als ik het scherm omlaag swipe staat er alleen de tijd. Weather, aandelen, twitter etc. staan er niet bij. Kan ik dat ergens activeren of zou dat gewoon moeten werken?
  #115  
Oud 10-06-11, 12:18
robbiedobbie's schermafbeelding
robbiedobbie robbiedobbie is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Sittard-Geleen (NL)
Berichten: 290
Standaard

Deze komen er alleen bij te staan op het moment dat er ook een notificatie is. Als je een berichtje ontvangt zal het er wel bijstaan
  #116  
Oud 10-06-11, 12:20
Mhuberts Mhuberts is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Veghel
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robbiedobbie Bekijk bericht
Deze komen er alleen bij te staan op het moment dat er ook een notificatie is. Als je een berichtje ontvangt zal het er wel bijstaan
Bij mij helaas niet, zelf weather en stocks zijn niet te zien. Ik kan ze ook niet activeren bij notifications in de settings.
  #117  
Oud 10-06-11, 12:26
mack80 mack80 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 34
Standaard

Dat komt omdat iPad geen optie heeft voor aandelen en weer, dat hadden ze al niet in software 4.
  #118  
Oud 10-06-11, 12:37
Stingray1970 Stingray1970 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Maastricht
Berichten: 22
Standaard

Is het iemand al gelukt om je ..@me.com adres ergens anders te openen dan op de iPhone. Dus door bijv te importeren in Outlook (2007/2010) of te importeren in je Gmail? Of wellicht inloggen op het web ergens?
  #119  
Oud 10-06-11, 12:42
robbiedobbie's schermafbeelding
robbiedobbie robbiedobbie is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Sittard-Geleen (NL)
Berichten: 290
Standaard

Ik heb ook al zitten zoeken, maar heb nog niet kunnen vinden hoe.
  #120  
Oud 10-06-11, 14:27
joldemans joldemans is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 36
Standaard

Ik heb sinds eergisteren io5 op m'n iphone4 staan. Maar merk bij het typen dat de aanraking van een letter vaak niet klopt. Druk ik bv zeker weten op de K dan wordt er een O geregistreerd.

Meer mensen met dit probleem?
Discussie gesloten

Labels
features, ios5, nieuwe



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[iOS5] iTunes Wi-Fi Sync DarkMessiah iTunes 16 19-10-11 16:18
Facebook crashed op iOS5 markvwijnen iPhone algemeen 6 08-06-11 12:21
vastlopen instellingen algemeen leon-10e iPhone algemeen 0 30-08-10 16:39
menu algemeen Itoon iPhone algemeen 0 15-08-10 21:36
istart weergave Algemeen hildakatharina iPhone Apps 8 18-06-09 19:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:09.