iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone 4: Geluidkwaliteit bij bellen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/92830-iphone-4-geluidkwaliteit-bellen.html)

pluchke9 08-06-11 20:32

Iphone 4: Geluidkwaliteit bij bellen
 
Hallo,
Ik ben van plan om terug een iphone te kopen,
Ik heb vroeger een iphone(1 g) gehad, maar daar was ik niet tevreden over in verband met het telefoneren. De bellers hoorden mij soms nie goed en ik hun niet, iemand ervaring of de iphone 4 hier beter is?

Lukk 08-06-11 23:24

Ik had precies hetzelfde met mijn oude iPhone 3G. Vaak kon ik mensen niet goed verstaan en andersom. Nu heb ik net een paar weken een iPhone 4 en ik heb daar totaal geen last meer van. Meestal hoor ik de andere zelfs te hard omdat ik het volume voluit heb staan ;) Maak je hier dus geen zorgen om!

apotheosis 09-06-11 00:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pluchke9 (Bericht 681252)
Hallo,
Ik ben van plan om terug een iphone te kopen,
Ik heb vroeger een iphone(1 g) gehad, maar daar was ik niet tevreden over in verband met het telefoneren. De bellers hoorden mij soms nie goed en ik hun niet, iemand ervaring of de iphone 4 hier beter is?

Houd er rekening mee de nieuwe iphone in september-oktober zal uitkomen maar ik verwacht september.

Is wel nog een tijdje maar je moet je de vraag stellen; wil ik nu evenveel geld betalen voor een iphone 4 terwijl de iphone 4s of hoe ze die ook gaan noemen beter is dan en toch evenveel zal kosten?

De iphone 4 is op gebied van bellen oke voor mij, mss niet het allerbste van alle toestellen die er bestaan maar wel goed genoeg vind ik, ik heb nog niet veel last ondervonden en tja, het hangt ook dikwijls van je bereik af natuurlijk. Maar geen probleem dus met de iphone 4.

pluchke9 09-06-11 18:57

En hetgeen je leesd op internet over het antenneprobleem van de 4, klopt dit of heb je er geen last van als je beld?

simlockvrij 09-06-11 20:21

tsja, antenneproblemen, hier in de randstad is de dekking overal ok, dus ik heb er nog nooit last van gehad, ik gebruik em 3/4 zonder mapje/ hoesje. ik kan me voorstellen dat wanneer je in lutjebroek woont dit wel problemen op kan leveren, maar ik vind de problemen nogal overdreven.

apotheosis 09-06-11 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pluchke9 (Bericht 681659)
En hetgeen je leesd op internet over het antenneprobleem van de 4, klopt dit of heb je er geen last van als je beld?

Ik heb last van die death grip yep maar ik kan daar mee leven omdat ik een makkelijke manier gevonden heb om dat op te lossen, je hanteerd gewoon een andere manier om je iphone goed vast te houden.

De death grip is als je je iphone voor je houd aan de linkerzijkant, meer naar onder, daar zit em bij mij het probleem ;).
Maar zolang ik daar mijn pols of vingers niet op houd is er geen enkel probleem, ik ben dat ondertussen al gewoon. En er zijn mensen bij die zeggen dat ze er geene last van hebben.

simlockvrij 09-06-11 21:03

ik zie streepjes verdwijnen door de deathgrip, maar merk er met bellen niks van.

pluchke9 10-06-11 13:49

Maar met een case heb je dit niet, klopt dit?

Lukk 10-06-11 14:31

Met case -> geen probleem :) en bovendien heb je alleen last van death grip als je linkshandig ben


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:55.