Geen geluid op de iphone 3GS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, Ik heb volgens mij een vreemd probleem denk ik Ik heb geen geluid meer op mijn telefoon hoor geen ringtone of sms tone meer. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen geluid op de iphone 3GS
Goedemorgen,
Ik heb volgens mij een vreemd probleem denk ik Ik heb geen geluid meer op mijn telefoon hoor geen ringtone of sms tone meer. Als ik de iphone oplaad of aansluit aan de pc heb ik wel weer geluid? Wat kan dat zijn, alvast bedankt voor jullie hulp. Ps heb de iphone 3GS Mvg Brenda |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien herstellen als hij wel werkt op de PC, misschien helpt dat en misschien is het een probleem met de mute switch.
|
|||
|
|||
Heb hem al hersteld en ook een harde reset gedaan maar nog niks. Is vreemd kan wel gewoon bellen mensen horen mij en ik hoor hun. Is allee het geluid van de ringtones enz.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
Geen geluid met speaker, wel met koptelefoon. (3Gs 3.1.2) | Gadgetdude | iPhone algemeen | 18 | 01-09-14 20:26 |
Speaker iPhone 3GS GEEN geluid meer | alexz90 | iPhone algemeen | 11 | 10-08-10 04:03 |
Geluid problemen (Iphone 3GS / 4.0) | Johnaldinho | iPhone algemeen | 2 | 12-07-10 20:36 |
Geen Youtube en geen geluid op nieuwe iPhone | tsja.... | Archief | 3 | 26-04-08 01:19 |
|
|