//

Geen "mobiele data" knop iPhone 2G

Geen "mobiele data" knop iPhone 2G discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds gisteren een mobiel data abonnement (Yes Telecom, KPN). Op mijn iPhone 2G (FW 3.1, JB) zie ik onder Settings>General>Network geen knop om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-06-11, 12:22
jw1992 jw1992 is offline
• iOS 3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 1
Post Geen "mobiele data" knop iPhone 2G

Ik heb sinds gisteren een mobiel data abonnement (Yes Telecom, KPN). Op mijn iPhone 2G (FW 3.1, JB) zie ik onder Settings>General>Network geen knop om 'Cellular Data' aan te zetten (wel Data Roaming overigens). Ik kan wel naar Cellular Data Network, daar kan ik drie velden invullen: APN, Username en Password, maar ik kan de mobiele data dus niet activeren.
Heeft iemand een oplossing?
__________________
eMac 1.25 GHz/1.25 GB RAM -- MacBook 13" White 2.1 GHz/2 GB RAM iPhone 8 GB US 3.1 JB iPod Mini Silver 4 GB
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-06-11, 13:02
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Die functie (mobiele data switch) is er pas vanaf iOS 4.0 volgens mij.. Dus dat je die niet hebt op je 1e generatie iPhone is wel logisch.
Wat je moet doen is de settings invullen onder Cellular Data Network. Er loopt al een draadje over..
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 10-06-11, 13:21
Coen Gortemaker Coen Gortemaker is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 117
Standaard

Jb, sbsettings en dan heb je de edge knop.
__________________
iPhone 5 64GB DE [FW: 6.1] [Jailbreak: Ja] | iPad 2 32GB NL [FW: 6.1] [Jailbreak: Nee] | iPad mini 16GB NL [FW: 6.1] [Jailbreak: Nee]
Reageren

Labels
cellular, data, mobiele



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
"Geen Service" "herstel vereist" melding Martijnvdberge iPhone algemeen 13 24-01-11 12:59
"Mobiele Data" switch in Instellingen ballegooier iPhone algemeen 5 22-08-10 09:49
de "gereed" knop is weg en blijft hangen en kan geen mail bekijken wunhan Archief 1 08-12-09 09:18
In eens geen "internet/email" meer,data verbinding. andre-nl Overige providers Nederland 3 30-09-09 16:06
Iphone in loop en niet te herstellen na "alle data verwijderen" tbv verkoop (HELLUP) MCNO iPhone algemeen 0 11-01-09 09:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:33.