//

Spontane gele vlek iphone 4

Spontane gele vlek iphone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vond vorige week ineens een gele vlek op mijn iphone 4, dit na de telefoon 5 maanden gebruikt te hebben. Heb erg veel terug ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-06-11, 23:02
roden737 roden737 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Dubai
Berichten: 22
Standaard Spontane gele vlek iphone 4

Ik vond vorige week ineens een gele vlek op mijn iphone 4, dit na de telefoon 5 maanden gebruikt te hebben.
Heb erg veel terug kunnen vinden hier over die beruchte gele vlek maar alle conclusies waren eigenlijk dat het vanzelf wel weer weggaat...
Heb de iphone 4 in Turkije gekocht (ja, ik weet het was vele malen duurder maar woon en werk in Turkije) 3 dagen geleden weggebracht en ze dachten dat ik de iphone over 15 dagen terug zal krijgen dus hopelijk heb ik m over 30 dagen weer terug . (de eerste keer zonder iphone sinds lente 2008..)
Is er verder nog iemand die hier ervaring mee heeft (dus niet dat tijdelijke probleem..)
Groet
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-06-11, 16:15
roden737 roden737 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Dubai
Berichten: 22
Standaard

Heb vandaag mijn iphone 4 weer terug gehaald er was helemaal niks mee gebeurt in de tussentijd en er werd mij meegedeeld dat ze niet wisten wat ze ermee moeten..!!!!!

Maar voor alle duidelijkheid.. ik heb deze iphone4 5 maanden geleden hier in turkije bij een normale winkel gekocht..dan moet ik toch apple garantie hebben??
Heb wel het serie nummer ingevuld op de site van apple en daar krijg ik ook gewoon te zien dat ik recht heb op garantie..
Kan ik ook gewoon met deze iphone naar een apple store in nl en dan aanspraak maken op de garantie??
Alvast bedankt!!
  #3  
Oud 14-06-11, 16:30
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik heb dat ook voor gehad; opeens na xxx tal maanden een gele streep, bizar, gelukkig is het niet echt storend, int begin was het effe wennen maar nu ben ik dat gewoon ik daar zogezegd over of naast kijk, ik heb geen zin om de iphone binnen te steken 3-5 weken kwijt, i don't think so, dat ding blijft gewoon werken zoals het moet, ik ondervind geen enkel probleem dus ik laat het dan ook zo.
  #4  
Oud 16-06-11, 18:15
roden737 roden737 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Dubai
Berichten: 22
Standaard

Apotheosis bedankt voor je reply,

Het verbaast mij eigenlijk behoorlijk dat er schijnbaar erg weinig mensen hier op dit forum hetzelfde probleem hebben (of gehad)....

Ik was in de veronderstelling dat ik met zo'n dure iphone4 gewoon terug kon gaan naar de apple store en ik een nieuwe iphone geleverd zou krijgen zolang de schade duidelijk niet door de klant veroorzaakt is.

Maar idd 3-5 weken zonder iphone dat is wel heel erg lang....

Ben ook wel nieuwsgierig naar de oorzaak van die rare spontane gele vlek, er is verder niks gebeurt met mijn iphone (nooit gevallen etc.)
  #5  
Oud 24-06-11, 16:52
roden737 roden737 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Dubai
Berichten: 22
Standaard

Nog 1 laatste poging...
Er is dus verder niemand op dit forum die hetzelfde probleem heeft met de blijvende gele vlek?
  #6  
Oud 25-06-11, 00:28
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roden737 Bekijk bericht
Nog 1 laatste poging...
Er is dus verder niemand op dit forum die hetzelfde probleem heeft met de blijvende gele vlek?
Die zijn er meer dan je denkt hoor maar die topics daarvan staan al ver onderaan ofzo of zijn verdwenen . Helemaal in den beginnen waren het vooral gele vlekken doordat de lijm niet op tijd opgedroogd was, deze mensen die de iphone dan binnen staken hebben een andere gekregen.

Maar of ze dat ook nog doen na xxxtal maanden en je in den beginne dat niet voor hebt gehad, daar durf ik geen antwoord op geven .

Ik ben nogal een makkelijke; bij mij moeten de dingen werken die moeten werken zoals de speakers en dergelijke meer, krassen op de achterkant of eens een gele vlek die niet al te erg is dat laat ik aan mij voorbij gaan en laat ik mijne slaap niet voor .

Mijn iphone meerdere weken moeten missen is zeer hard
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vlek in de camera iPhone 4 rsnhakan iPhone algemeen 9 18-04-11 19:28
Gele vlek ontstaan op iPhone 4 iFajar iPhone algemeen 4 03-04-11 21:07
iPad met gele vlek midego iPad algemeen 0 01-04-11 18:57
Nog steeds GELE VLEK na 6 weken IPHONE 4 SPiET iPhone algemeen 4 20-09-10 08:37
Blauwe Vlek op iPhone 4 borgqueenx iPhone algemeen 10 19-08-10 00:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:55.