//

Een "oude" back-up terughalen......het kan...

Een "oude" back-up terughalen......het kan... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Denk dat ik erachter ben wat er ad hand is: Ik heb een leentoestel gekregen van Proassist en wel een iphone3. hierop staat een oude ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 19-08-12, 21:34
HapenA HapenA is offline
• iOS 2.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 7
Standaard

Denk dat ik erachter ben wat er ad hand is:
Ik heb een leentoestel gekregen van Proassist en wel een iphone3.
hierop staat een oude IOS versie. Nou is het niet mogelijk om een reservekopie van een nw IOS versie over te zetten naar een oude IOS versie.
Vandaar dat de andere reservekopies niet mijn lijst van Itunes voorkomen.
as woensdag wordt de telefoon omgeruild voor een leentoestel 3 GS. Hopelijk komen de reservekoppies dan wel in mijn lijst voor.


Symptomen

iOS: terugzetten vanaf reservekopie van nieuwer apparaat lukt niet

Wanneer u een iOS-reservekopie terugzet op een iPhone, iPad of iPod touch die niet de nieuwste iOS-versie gebruikt, ziet u mogelijk het volgende gedrag:
  • De nieuwste reservekopie verschijnt niet in de lijst met beschikbare reservekopieën in iTunes of iCloud of u kunt deze niet selecteren.


---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 augustus 2012 om 20:34 ----------

In iTunes verschijnt de waarschuwing "De reservekopie [naam] kan niet op deze [iOS-apparaat] worden teruggezet, omdat de software op de [iOS-apparaat] te oud is".
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 21-01-13, 12:35
Misone Misone is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 3
Standaard

hoi Danny,
ik kwam je bericht tegen na zoeken op dit forum. ik heb een vista besturingssysteem. wat zou ik dan moeten doen?

mijn foto's van afgelopen zomer zijn weg, ik heb destijds m'n (werk) iphone 4 aangesloten op itunes. Wat er toen gebeurd is weet ik niet meer, maar ik was mijn foto's kwijt.
nu probeer ik via back-up maar lukt nog niet erg. Wil graag proberen hoe jij het hebt gedaan, maar heb vista besturingssysteem..

hoop zo dat ik een oplossing heb, want dit toestel moet ik inleveren en ik wil die foto's terugvinden (foto's van m'n tweeling, ahhh...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 januari 2013 om 11:44 ----------

hoi hoi
waar staat in itunes de back-up? ik wil ook graag maanden terug in de tijd om mijn foto's te zoeken die ik kwijt ben..
  #23  
Oud 26-04-14, 15:13
dawnmage dawnmage is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 1
Standaard

bedankt voor je tip. ik had het zelfde probleem.
  #24  
Oud 04-05-14, 22:56
bellehorses bellehorses is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 1
Standaard

Goedenavond,

Ik heb vanavond sinds jaren mijn iPhone weer eens aan de computer gehad (macbook). Ik wou mijn foto's opslaan op de computer maar ipv daarvan was ik alles kwijt na verbinding te hebben gemaakt met iTunes.

Als ik kijk bij voorkeuren --> apparaten zie ik onder reserve kopieen alleen een kopie van vanavond staan (nadat ik alles kwijt was) en daaronder reserve kopieen van 2011. Ben ik nu echt alles kwijt of is er nog een beetje hoop ergens??

Wie kan mij helpen?
  #25  
Oud 18-09-14, 10:34
Corine1994 Corine1994 is offline
• iOS 8.0
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 1
Standaard

Hoi!
Ik zie dat dit een erg oud bericht is maar ik wil graag dit proberen uit te voeren maar ik heb een macbook en ik weet niet hoe ik dan bij die oude backups kan komen.
Het is namelijk zo dat ik gister iOS8 geüpdatet heb, maar ik had hier te weinig ruimte voor dus heb ik mijn foto's eraf gehaald in de veronderstelling dat ik deze er heel gemakkelijk weer op kon zetten.
Dit is dus niet het geval, ik moest ze terug zetten via iPhoto en nu staan ze in een aparte map helemaal onderaan mijn fotomappen en ik zou graag de foto's gewoon in de fotorol willen hebben.
Nu dacht ik dat ik dit misschien kon bereiken door een oude reservekopie terug te zetten op mijn iphone. Echter heb ik als ik dit probeer via itunes te doen alleen de mogelijkheid om die van vandaag terug te zetten en er is ook geen uitklap menu zichtbaar met oudere reserviekopies.

Kan iemand mij misschien helpen hoe ik een oude reserve kopie terug kan vinden op een macbook?
Of weet iemand misschien hoe ik op een andere manier mijn foto's terug in mijn fotorol kan krijgen?

Alvast bedankt!
Groeten Corine
  #26  
Oud 18-09-14, 10:57
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Corine1994 Bekijk bericht
Dit is dus niet het geval, ik moest ze terug zetten via iPhoto en nu staan ze in een aparte map helemaal onderaan mijn fotomappen en ik zou graag de foto's gewoon in de fotorol willen hebben.
Foto's die je met iTunes synct uit iPhoto komen in een aangepaste resolutie in een Album.

Met PhotoSync zou je de plaatjes kunnen terugzetten in Photo's. Een Filmrol zoals in iOS7 en vroeger bestaat niet meer in iOS 8.

PhotoSync ? wireless transfer, backup and share photo and video files from and to computer, iOS devices, Android devices, Google, Dropbox, Picasa, Flickr, OneDrive, SmugMug, NAS (WebDav, FTP) and more - www.photosync-app.com

Oude backups kan je eventueel terugvinden als je regelmatig Time Machine backups hebt gemaakt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie ziet dit na het drukken op "home" na een zwart scherm? Pear iPhone algemeen 4 13-06-10 23:09
De iPhone...het "nieuwe" er een beetje af? Celf Chat en geruchten 12 12-04-08 13:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:36.