ipod icoon kwijt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Even een vraag aan jullie Sinds een tijdje ben ik het icoon van mijn ipod op mijn iphone kwijt. Ik kan m gewoon vinden via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipod icoon kwijt
Even een vraag aan jullie
Sinds een tijdje ben ik het icoon van mijn ipod op mijn iphone kwijt. Ik kan m gewoon vinden via zoek in telefoon en werkt ook prima. Na het installeren van Poof zag ik dat er bij de ipod en bij ipod out een vraagteken staan. Staan wel gewoon aan gevinkt??? Hoe kan ik t weer gewoon zichtbaar maken, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
FW herstellen
|
|
|||
|
|||
mmmm zou er geen andere mogelijkheid zijn???
Heb nl jailbreak. |
|
||||
|
||||
Heb je nog andere jailbreakapps die iconen kunnen verbergen? Zit er in SBSettings ook niet zoiets? Kijk in ieder geval de apps na die je recent hebt geïnstalleerd.
Je zou ook nog een harde reset kunnen proberen.
|
||||
|
||||
Mensen, hou toch eens op met deze nutteloze comments. Vaak kunnen problemen opgelost worden zonder een restore.
Ook dit probleem zal vast op te lossen zijn zonder gelijk noobs die restore roepen en verder weinig input hebben. Wellicht zou je door instellingen/algemeen/reset je springboard layout kunnen resetten.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
sms icoon kwijt | edwardveenstra1 | Desktop-applicaties | 10 | 04-11-08 18:52 |
3G icoon en internet kwijt! | mathildeanna | iPhone algemeen | 2 | 30-08-08 19:55 |
mail icoon kwijt | teunis | Unlock [archief] | 1 | 16-04-08 00:21 |
INSTELLINGEN icoon kwijt | bully112 | Unlock [archief] | 2 | 04-02-08 20:19 |
Customize icoon kwijt? | Faithz | Archief | 2 | 27-01-08 16:26 |
|
|