//

iPhone 4 trilt soms wel en soms niet

iPhone 4 trilt soms wel en soms niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb sinds ongeveer 2 maanden een iPhone 4 zwart 16 GB. De eerste paar weken viel het me niet op, maar ineens ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-06-11, 14:56
Barbara44 Barbara44 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 1
Standaard iPhone 4 trilt soms wel en soms niet

Hallo allemaal,

Ik heb sinds ongeveer 2 maanden een iPhone 4 zwart 16 GB. De eerste paar weken viel het me niet op, maar ineens merkte ik dat hij niet trilde. En toen ineens trilde hij wel, niet gevallen o.i.d.

Sindsdien stopt ie er willekeurig mee en begint ie ook weer willekeurig, soms een kwestie van uren, soms dagen.

Ik heb al geüpdatet naar firmware 4.3.3 dus dat verhelpt het probleem niet. Kan me ook bijna niet voorstellen dat het een hardware fout is, omdat het echt willekeurig gebeurt en niet nadat ik er iets raars mee doe. Alle instellingen staan uiteraard op trillen.

Meer mensen met dit probleem? Tips? Welkom . Bedankt alvast!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-06-11, 09:22
Woldman Woldman is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Steenwijk
Berichten: 25
Standaard

Ik ervaar nu het zelfde sinds afgelopen zondag, 19 juni. Uit het niks stopt ie met trillen, nadat ik hem dan uit/aan heb gedaan, doet hij soms wel en soms weer niet. Als ik hem aan de oplader leg dan begint ie soms wel weer met trillen, niet altijd gelijk weer, maar na een paar keer proberen.

Ik kan me niet voorstellen dat er iets mijn trilmotor aan de hand is. Ik zit er niet vaak aan. (Afgelopen dagen dan wel.) Ik ben er echt zuinig op. En het valt mij op dat als ik druk bezig ben met Whats App dat dan het vaakst de trilling wegvalt.
Ben een beetje einde raad.
  #3  
Oud 05-07-11, 00:29
AlonzoMusic AlonzoMusic is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 33
Standaard

Hier is de trilfunctie op m'n iPhone4 de 27e juni ermee uitgescheden.
Ik ben uitermate voorzichtig met m'n iPhone en baal er ook best van.
Reageren

Labels
niet trillen, trilfunctie, trillen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3G - instabiel. Speaker werkt soms wel/soms niet _Stephan iPhone algemeen 4 03-04-11 08:53
Iphone 3g touschreen werkt soms wel soms niet??:S timarea51 iPhone algemeen 14 27-09-10 07:17
iPhone 4: Vreemd probleem unlock, soms wel soms niet joost_ Unlock 4 19-08-10 11:37
Volumeknop >>> volume kan soms wel helemaal uit.....soms niet..? MNG iPhone algemeen 4 21-08-08 22:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:44.