//

IOS 5 en Gmail Sync: mails verdwenen

IOS 5 en Gmail Sync: mails verdwenen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik weet niet goed waar precies deze vraag te stellen, dus begin ik maar gewoon hier. Ik heb onlangs IOS 5 (beta, ik weet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-06-11, 14:45
kleindeefke kleindeefke is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Standaard IOS 5 en Gmail Sync: mails verdwenen

Hallo,

ik weet niet goed waar precies deze vraag te stellen, dus begin ik maar gewoon hier.
Ik heb onlangs IOS 5 (beta, ik weet het) geïnstalleerd op m'n IPhone 4. Ik heb een aantal Gmail-accounts (for domains) als Exchange ingesteld op de telefoon.
Ik had de optie om de synchronisatie op IOS 4.3.3. staan op 'onbeperkt'. Nu merk ik dat deze optie op IOS5 is verdwenen, en dat maximum 1 maand kan worden ingesteld.
Deze morgen was alles met mijn mail ok, maar plots 'hing' de applicatie, en sloot die af. Ik heb de mail-app terug opengedaan, en dan was ook alle mail verdwenen. Geen probleem dacht ik, die moet alles terug ophalen van de server of zo, maar na 3 keer hersyncen ben ik op de pc gaan kijken, en bleek ALLE mail van de afgelopen maand gewoon verdwenen te zijn. Ik zie niks meer in de gmail-account staan, ook niet onder trash of zo.

Ik weet dat IOS 5 in beta is (heb ze ook op een legale manier erop, dus geen jailbreak of whatever), en dat die misschien klagen is voor niks, want beta, en dus eigen fout, maar een mailbox volledig leeghalen lijkt me wel verregaand..
Zijn er mensen die gelijkaardige ervaringen hebben (ook pré-IOS 5), en eventueel weten wat te doen om de mailbox te herstellen (mailtje naar de mannen van Google?) ?


David
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-06-11, 18:28
chaser2600's schermafbeelding
chaser2600 chaser2600 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 306
Stuur een bericht via MSN naar chaser2600
Standaard

Ik heb gmail als gmail ingesteld en niet als exchange.
Werkt tot nu toe goed op de beta.
Je kunt dan ook mails ouder dan een maand zien.
Anyway, tis toch al te laat voor je ;-)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gmail & mac sync KAY_W_BEE iPhone algemeen 2 07-03-11 12:48
Gmail Calendar Sync Iphone 4 tom_goteborg iTunes 5 06-09-10 19:43
Notities sync met Gmail Magnetron iPhone algemeen 3 09-07-10 14:59
Mails die ik op Entourage ontvang doorlinken zodat ik ze op mijn gmail kan ontvangen kriss-one iPhone algemeen 1 24-07-09 19:23
Voice mails verdwenen na update MissFriesland iPhone algemeen 2 29-06-09 23:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:30.