//

Bluetooth in wagen

Bluetooth in wagen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Bluetooth op men iPhone staat steeds op zodoende als ik in men wagen stap dat deze automatisch verbinding maak met de auto. Ik laat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-06-11, 23:55
iMarnick iMarnick is offline
• iOS 6.1.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 49
Standaard Bluetooth in wagen

Mijn Bluetooth op men iPhone staat steeds op zodoende als ik in men wagen stap dat deze automatisch verbinding maak met de auto. Ik laat de iPhone gewoon in men broekzak zitten. Alles werkt, maar wat ik wel heel vervelend vind is als ik de App SoundHound opstart om een liedje te raggen dat ik hoor op de radio dan word de muziek in de auto gemuted en ja dan kan Soundhound natuurlijk ook niets horen om een liedje te taggen.
Dus daarom mijn vraag, waarom ziet de wagen/iPhone een app zoals SoundHound dit echter alsof je een telefoongesprek aangaat? Wat ik dan weer wel jammer vind is dat muziek die je afspeeld op je iPhone dan weer niet worden afgespeeld via Bluetooth door de boxen van de wagen. Maar dit laatste dacht ik dat dit aan de BT module ligt van de wagen zelf. Echter een App opstarten zoals Soundhoud doet de radio in de wagen volledig muten en krijg op het dashboard ook het scherm van telefoon.
Weet iemand hier meer info over?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-06-11, 14:06
kokker kokker is offline
• iOS 5.1.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: 't westland
Berichten: 26
Standaard

wat voor auto en bluetooth set heb je?
  #3  
Oud 19-06-11, 20:08
iMarnick iMarnick is offline
• iOS 6.1.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 49
Standaard

Het gaat om een BMW F10. Bluetooth module is ingebouwd. Dus niet met een of andere carkit.
  #4  
Oud 19-06-11, 21:16
roderick roderick is offline
• iOS 8.3
• 8.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 39
Standaard

Je moet naar instellingen gaan, en dan "Use bluetooth (Beta)" uitschakelen. Dan zou het normaal goed moeten gaan.

Succes, Roderick
  #5  
Oud 19-06-11, 21:26
iMarnick iMarnick is offline
• iOS 6.1.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 49
Standaard

Je bedoelt toch in de instellingen van de iPhone zelf? Maar dan staat BT gewoon uit. Dan kan ik ook niet meer bellen in de wagen handsfree. Bij mij staat mijn Bluetooth steeds aan. Juist om automatisch verbinding te hebben wanneer ik in de auto stap. En het is juist nodig dat Bluetooth aanstaat, anders kan je niet meer handsfree bellen wat juist de bedoeling is van een Bluetooth verbinding. Daarom, want het is met de App Soundhound, dat deze gewoon de radio in de wagen mute. De App heeft toch niets met Bluetooth te maken? Deze App heeft Bluetooth toch niet nodig.
  #6  
Oud 19-06-11, 22:08
roderick roderick is offline
• iOS 8.3
• 8.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 39
Standaard

Je moet naar instellingen gaan -> beneden scrollen -> soundhound -> daar kan je bluetooth alleen voor soundhound uitschakelen.

Succes, Roderick
  #7  
Oud 19-06-11, 22:25
iMarnick iMarnick is offline
• iOS 6.1.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 49
Standaard

Aahzo, daar. Ok, hartelijk bedankt voor je hulp!!! Nu zal het idd wel werken! Merciekes!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 8 gb opladen in de wagen lukt niet acbr iPhone algemeen 5 21-05-10 21:11
gezocht: parking app (waar stond mijn wagen ook al weer) mhoutman iPhone Apps 13 26-11-09 11:16
Contacten niet zichtbaar in wagen brecht99 iPhone algemeen 1 22-10-09 15:56
bluetooth wagen proximusboyke iPhone algemeen 0 07-05-09 15:44
Iphone opladen in de wagen yvesdeclercq Chat en geruchten 2 12-11-08 14:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:29.