//

Case SwitchEasy Nude "plakt" op iPhone

Case SwitchEasy Nude "plakt" op iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik kreeg vandaag eindelijk mijn bestelde iPhone 4 hoesje, SwitchEasy Nude, binnen. Na hem uit de verpakking hebben gehaald zag ik dat er een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-06-11, 18:30
DjRobin2 DjRobin2 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 18
Standaard Case SwitchEasy Nude "plakt" op iPhone

Hallo,

Ik kreeg vandaag eindelijk mijn bestelde iPhone 4 hoesje, SwitchEasy Nude, binnen. Na hem uit de verpakking hebben gehaald zag ik dat er een krasje in zat! Zonder dat ik ook maar iets van de krasbestendige case had aangeraakt!
Dat terzijde. Maar toen ik de case om mijn iPhone wou doen, wat makkelijk ging, zag ik, toen ik hem omdraaide, rare vlekken. Je zou het luchtbellen kunnen noemen, maar dan wel met paarse, rode, gele, blauwe en groene kleuren. Wanneer je er op drukt vervormen ze.
Als ik door de camera opening op de iPhone camera druk, en daardoor de case losser om de iPhone komt te zitten, verdwijnen de vlekken. Hieronder een foto van de vlekken. (Sorry voor de lage kwaliteit. Ik heb de foto gemaakt met mijn webcam, omdat ik geen andere goede camera heb dan de iPhone camera.)

Citaat:
Ik denk zelf dat dit vlekken zijn die komen door het tegen elkaar drukken van de iPhone en de plastic case. Alleen vlekken die dan niet weg gaan.

Ik heb de case al meerdere keren van de iPhone afgehaald en de case en de iPhone grondig schoongemaakt. Zonder resultaat.
Ook heb ik me laten wijsmaken om te kijken of er geen 2e plasic velletje in de binnenkant van de case zit. Zonder resultaat.
Wat te doen om deze vlekken weg te krijgen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-06-11, 19:15
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

is perfect normaal...heb dit ook met mijn polycarbonaat case van newertechnology...

Die vlekjes zijn de bekende newton ringen en ontstaan omdat de back casing niet perfect aansluit op je iPhone...
  #3  
Oud 21-06-11, 20:10
DjRobin2 DjRobin2 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wally© Bekijk bericht
is perfect normaal...heb dit ook met mijn polycarbonaat case van newertechnology...

Die vlekjes zijn de bekende newton ringen en ontstaan omdat de back casing niet perfect aansluit op je iPhone...
Meen je niet!!??

In dit YouTube filmpje zie je geen enkele vlek bij geen enkele van de 3 cases.
  #4  
Oud 21-06-11, 20:29
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Tja...het verschil tss een promofilmpje en de realiteit...

Ik zou me erbij neerleggen...Trouwens na enige tijd gaat de case toch vol krassen zitten...

En da's nou net de bedoeling...dat de krassen op de case en niet op je iPhone komen...toch...
  #5  
Oud 21-06-11, 20:48
DjRobin2 DjRobin2 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wally© Bekijk bericht
Tja...het verschil tss een promofilmpje en de realiteit...

Ik zou me erbij neerleggen...Trouwens na enige tijd gaat de case toch vol krassen zitten...

En da's nou net de bedoeling...dat de krassen op de case en niet op je iPhone komen...toch...
Klopt, maar ik had een soft case die wat los zat en me na verloop van tijd daardoor irriteerde.
Daarom ben ik overgestapt naar een hard case, een doorzichtige, waardoor je de iPhone 4-stijl ook blijft zien. Maar met vieze vlekken achterop vergaat mijn zin...
  #6  
Oud 21-06-11, 20:54
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

You'll get over it...zeker weten...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? SpiritMuse iTunes 5 27-06-11 22:00
iphone "no service" bij "enable 3G" optie arnevt iPhone algemeen 4 13-09-10 20:03
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 20:28
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 15:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:13.