//

Moet er een hoofdcomputer zijn wanneer je nieuwe iphone voor het eerst opstart?

Moet er een hoofdcomputer zijn wanneer je nieuwe iphone voor het eerst opstart? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn spiksplinternieuwe iphone 4 in handen, maar ik ben nu niet thuis bij mijn 'hoofd'computer. Wel heb ik mijn laptop bij me. Op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-06-11, 00:48
Lindai Lindai is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 1
Standaard Moet er een hoofdcomputer zijn wanneer je nieuwe iphone voor het eerst opstart?

Ik heb mijn spiksplinternieuwe iphone 4 in handen, maar ik ben nu niet thuis bij mijn 'hoofd'computer. Wel heb ik mijn laptop bij me. Op beiden heb ik iTunes geinstalleerd. Ik wil mijn iphone graag opstarten maar ben bang dat als ik hem met mijn laptop laat synchroniseren, ik hem niet meer met mijn computer thuis kan synchroniseren en ik in de toekomst dus altijd mijn laptop moet gebruiken om muziek op mijn iphone te zetten (dit terwijl veruit mijn meeste muziek juist op mijn gewone pc staat). Is deze angst juist en moet ik een paar dagen wachten tot ik weer thuis ben? Of kan ik hem wel gewoon als eerste aansluiten op mijn laptop en later nog steeds muziek van mijn pc op mijn iphone zetten?
Thanks voor de hulp!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-06-11, 10:20
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Je kan je iPhone op gelijk welke pc/mac aansluiten om te activeren.
Ze doen het zelfs in de apple stores/resellers

En als je niet wil syncen kan je dat meteen annuleren.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mail.app crasht wanneer ik het opstart dendioo Archief 4 20-07-08 13:46
Voor het eerst een iphone Nicoleiphone iPhone algemeen 4 07-05-08 13:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:50.