iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Blijf niet ingelogd op een ander forum (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/93940-blijf-niet-ingelogd-op-ander-forum.html)

PeterPastoor 23-06-11 09:58

Blijf niet ingelogd op een ander forum
 
Zoals de titel al zegt blijf ik bij een ander forum niet ingelogd. Als ik dus aan het inloggen ben, ik voer naam en paswoord in en laat mij ingelogd blijven en druk op inloggen, geeft hij aan dat ik succesvol ingelogd ben. Daarna ga ik terug naar de index en dan ben ik alweer uitgelogd.

Weet iemand hoe dit kan? Is alleen op dat andere forum.

En, ja op de iPhone 4.

kokkie44 23-06-11 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PeterPastoor (Bericht 685743)
Zoals de titel al zegt blijf ik bij een ander forum niet ingelogd. Als ik dus aan het inloggen ben, ik voer naam en paswoord in en laat mij ingelogd blijven en druk op inloggen, geeft hij aan dat ik succesvol ingelogd ben. Daarna ga ik terug naar de index en dan ben ik alweer uitgelogd.

Weet iemand hoe dit kan? Is alleen op dat andere forum.

En, ja op de iPhone 4.

Vinkje zetten bij mij onthouden.

PeterPastoor 23-06-11 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kokkie44 (Bericht 685931)
Vinkje zetten bij mij onthouden.

Ook als ik dat niet zou doen zou hij mij nog wel moeten onthouden zo gauw ik naar de index ga.

Maar ik doe dit al wel dus dat is het probleem niet.

Wel bedankt voor het meedenken.

Hij heeft dit probleem alleen maar als ik op 3G zit. Op Wi-Fi onthoudt hij het wel.

BerryButsnek 23-06-11 22:31

Dat probleem heb ik dus ook! Zie andere topic hier van vandaag....
En ook bij Wi-Fi onthoudt hij wel wachtwoorden en instellingen, maar bij 3G niet...

Heel vreemd.

Heb jij toevallig ook cookies, cache en geschiedenis gewist?

PeterPastoor 27-03-12 09:28

Ik heb dit probleem nog steeds af en toe. Nu ook weer bij een andere website. Iemand al een oplossing? :)

PeterPastoor 28-03-12 07:04

Ook met de iPad heb ik dit. Ik moet zsm weten hoe ik dit op kan lossen. Die andere site is het beheer van onze webwinkel en ik moet er dus op kunnen... Please weet iemand een oplossing?

PeterPastoor 28-03-12 18:42

Niemand die hetzelfde heeft of had?

Ik ga zo iPad herstellen. Kijken of het dan weer werkt. Zo ja, is de iPhone ook aan de beurt. Mocht iemand nog meer dingen weten...graag :)

PeterPastoor 29-03-12 09:14

Gisteren dus hersteld. Toen ik iPad nog niet terug had gezet naar de reservekopie deed alles het goed. Na die tijd niet meer dus het zit in de reservekopie. Vana maar opnieuw herstellen en alleen belangrijke gegevens terugzetten dus.

wim43 20-02-15 11:38

Blijf niet ingelogd op een ander forum
 
Ook ik heb sinds twee dagen dit probleem.
Ik vink altijd "ingelogd blijven" aan maar als ik de verbinding verbreek op mijn iPad en weer inlog moet ik alle informatie weer invoeren.
Op mijn computer (windows 7) met google chrome heb ik dit probleem niet en blijf ik ingelogd.
Wie weet hoe ik dit moet oplossen.
Groetjes Wim43

iPhoneAlot 20-02-15 13:18

Als je onder Instellingen > Safari > Wachtwoorden invullen inschakelt, wordt na inloggen gevraagd of de gegevens opgeslagen moeten worden. Daarna gaat inloggen automatisch.

wim43 20-02-15 14:55

Bedankt voor je snelle antwoord.
Dit stond bij mij aangevinkt. Misschien dat eerst uitzetten helpt.
Dan iPad uitschakelen, inschakelen en opnieuw activeren?
Groetjes Wim43


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:19.