//

iPhone onthoud gebruikersnaam niet (en meer)

iPhone onthoud gebruikersnaam niet (en meer) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vraag die ik niet kan terugvinden op dit forum. Heb gistermorgen mijn cookies, cache en geschiedenis gewist van mijn telefoon. Vervolgens start ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-06-11, 14:09
BerryButsnek BerryButsnek is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 2
Lightbulb iPhone onthoud gebruikersnaam niet (en meer)

Ik heb een vraag die ik niet kan terugvinden op dit forum.

Heb gistermorgen mijn cookies, cache en geschiedenis gewist van mijn telefoon. Vervolgens start ik een forum op, tik mijn username en wachtwoord in en klik op Log In. Vervolgens keer ik weer terug naar het scherm waar ik mijn username en wachtwoord in moet tikken, welke blanco is geworden.

In eerste instantie dacht ik dat ik iets in het cookies menu had aangepast, maar dat bleek niet het geval te zijn (menu van Safari, accepteer Cookies ALTIJD).

Toen ik mijn mail wilde checken (heb de mail niet als standaard ingesteld, dus ga gewoon via een link naar mijn hotmail) kwam ik met mijn emailadres en wachtwoord WEL in mijn inbox.
Echter toen ik op afmelden klikte keerde hij steeds terug richting de inbox, waardoor ik niet op een normale manier mijn mail kon afsluiten.

Wie kan mij helpen te ontcijferen wat het probleem is? Erg vervelend is het iig wel.

Bedankt alvast.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-03-12, 22:02
PeterPastoor PeterPastoor is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 63
Standaard

Zelfde hier dus. Heb dringend hulp nodig. Is voor ons bedrijf.

Op zowel Wi-Fi als 3G kan ik daar niet meer inloggen....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Inloggen gebruikersnaam&wachtwoord lukt niet meer op diverse sites! VanessaS iPad algemeen 10 29-07-11 13:52
iPod onthoud Wi-Fi netwerk niet Vinnyo Wi-Fi 1 10-07-11 00:28
Gebruikersnaam naar Unknown ipv eigen gebruikersnaam mwarmenh iPhone algemeen 0 24-11-10 23:19
Onthoud Wi-Fi wachtwoord niet zodra ik ergens anders Wi-Fi hebt gebruikt chrissiegers Wi-Fi 0 21-03-10 22:05
herkend gebruikersnaam een wachtwoord niet meer marcel landman iPhone algemeen 1 15-06-09 23:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:05.