//

Iphone doet zonder lader niets

Iphone doet zonder lader niets discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier, maar heb een vraag over mijn Iphone 3G (niet gejailbreakt). Gister is mijn Iphone gevallen (niet heel hard). Hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-06-11, 18:14
Oxy Oxy is offline
• iOS 2.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 3
Standaard Iphone doet zonder lader niets

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier, maar heb een vraag over mijn Iphone 3G (niet gejailbreakt).

Gister is mijn Iphone gevallen (niet heel hard). Hij was uitgevallen en ik kreeg hem niet aan. Thuis heb ik hem aan de lader gezet en kreeg het apple logo te zien. Na een seconde of 10 viel hij uit. Zonder lader reageert hij niet niet en als ik hem aansluit aan de laptop ook niet. Dus alleen aan de lader reageert hij 10 seconden. Heb aan wat knoppen gezeten en toen gaf de Iphone aan dat ik hem aan Itunes moest koppelen. Echter als ik het stekkertje uit de lader trek om hem aan Itunes te koppelen valt hij direct uit.

Nu heb ik hem aan de laptop gezet en geprobeerd te herstellen via de home + power button. Itunes herkent de Iphone wel en hij geeft aan dat ik de Iphone moet herstellen. Als ik dat doe krijg ik echter de melding dat herstellen niet lukt -> 1601. Heb nog geprobeerd om de nieuwste firmware als bestand te downloaden en via Shift+herstel te herstellen. Alleen krijg ik dan weer dezelfde foutmelding 1601. Wie of wie weet wat ik kan proberen. Zoals eerder aangegeven heb ik mijn Iphone niet gejailbreakt. Hier heb ik eigenlijk ook helemaal geen verstand van haha.

Hoop dat iemand mij te hulp kan schieten. Dat zou zeer welkom zijn.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-06-11, 14:46
BlankStar BlankStar is offline
• iOS 13.3
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Opwijk, België
Berichten: 189
Standaard

Klinkt als een kapotte batterij, of dat het stekkertje van de batterij niet meer helemaal goed zit na de val...
  #3  
Oud 27-06-11, 22:13
rickyda10 rickyda10 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 5
Standaard

ik heb zelf ook een iphone 3g en heb het ook meegemaakt, als u me verder wilt mailen kan ik hem voor u maken, het is een kabeltje dat los zit maar zo te herstellen , mail gerust rickyda10@gmail.com
  #4  
Oud 28-06-11, 23:43
Oxy Oxy is offline
• iOS 2.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 3
Standaard

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb de gok genomen en a.d.h.v. filmpjes op youtube mijn Iphone uit elkaar gehaald. Scherm los, connectors los, schroeven eruit, moederbord eraf, batterij los halen. Heb toen alles weer in elkaar gezet en voilaaaa.... hij doet het weer!!!!!!! Ogenschijnlijk zat alles wel vast qua connectors, maar blijkbaar zat er toch iets niet helemaal op zijn plaats door de val vd Iphone. Handelingen vielen mij erg mee. Ik heb het zelfs met een aardappelmesje gedaan aangezien ik geen mini-schroevendraaiers had.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 juni 2011 om 22:44 ----------

Oh ja, hoefde em niet te herstellen, alles deed het gewoon weer zoals voor de val.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone in het water gevallen, doet het nog wel maar zonder lader valt hij uit. kevinzbg iPhone algemeen 12 15-11-14 21:23
iphone 3g doet het alleen aan een lader... Titoo iPhone algemeen 4 30-03-11 06:43
Iphone doet ineens niets meer zonder aanleiding? Anouk M. Archief 7 27-10-09 10:24
Iphone doet niets volkan iPhone algemeen 1 18-10-08 14:31
Iphone doet niets... fruitella Archief 2 19-09-08 13:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:41.