iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone wordt niet herkend en laad niet op (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/94215-iphone-wordt-niet-herkend-laad-niet-op.html)

larsvg 27-06-11 20:34

Iphone wordt niet herkend en laad niet op
 
Hallo!

Ik heb een Iphone 4. Gister middag nog wat liedjes erop gezet en even opgeladen. De zelfde avond deed het opladen (via de wall charger) het al niet meer. Vandaag probeerde ik het via de computer en kwam tot de ontdekking dat het apparaat ook totaal niet herkend wordt, zowel niet door iTunes zelf als door de PC bij "mijn computer". Het opladen via de computer met de USB werkt ook niet.

De telefoon is nu op, ik ga over 5 dagen op vakantie en vroeg me af of er iemand nog een oplossing ziet??
ik wacht in spanning

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 juni 2011 om 21:07 ----------

Nu zit er dus ook een Jailbreak op en kan ik hem niet restoren omdat hij niet herkend wordt door Itunes. Wat betekend dit als ik ermee naar de apple store ga ?

rickyda10 27-06-11 21:11

iphone niet herkent
 
sluit je iphone aan op de pc, houd de home button en power button 15 sec ingedrukt, laat na 15 seconden los maar blijf home button inhouden voor nog 30 sec. open itunes en kijken of hij word gevonden in herstelmodus. Hopen dat dit werkt, zo niet vraag gerust verder
GR rick

larsvg 27-06-11 21:15

geen reactie op itunes:( wordt nog steeds niet herkend, geen enkele melding. dat was een poging om in de DFU te komen, toch?
edit: kan dat wel in de DFU, als de telefoon opgeladen moet worden?

larsvg 27-06-11 23:22

iemand nog suggesties?

borisbaco 04-06-12 20:34

Ik heb het zelfde probleem... via het stopcontact opladen werk wel... maart via PC of autocharger niet! wie kan me helpen...

heb een jailbreak, kan niet updaten en ook niet via Wi-Fi...

stan1963 06-06-12 10:24

Iphone 4S wordt niet herkend door PC
 
Mijn Iphone 4S wordt niet herkend door de PC (windows 7)als ik hem via USB kabel aan PC hang, maar laad wel op. Wie kan me helpen???

borisbaco 09-10-12 12:03

Ik heb dit zelfde probleem...
maar ik heb het probleem ook gevonden. Ik heb de de achterkant eraf gehaald. En zag gelijk dat ik vochtschade had. Daarmee ben ik de winkel gegaan met de vraag of het al blijvende schade was... Helaas in mijn geval was dit dus wel! omdat het al flink was gaan broeien rond de connecter...De enige optie was het moederbord vervangen:( Ik kan nu nog enkel opladen via wall charge!

Tot ergernis van mij ben ik toch een beetje gaan pielen.. want gaarder als dit kon niet! Toen heb ik en beetje het geoxideerde weg geschraapt... aangesloten op de PC en klaaaaar! hij doet het weer:)

at your own risk natuurlijk...

Techfreak 09-10-12 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door borisbaco (Bericht 835332)
Ik heb dit zelfde probleem...
maar ik heb het probleem ook gevonden. Ik heb de de achterkant eraf gehaald. En zag gelijk dat ik vochtschade had. Daarmee ben ik de winkel gegaan met de vraag of het al blijvende schade was... Helaas in mijn geval was dit dus wel! omdat het al flink was gaan broeien rond de connecter...De enige optie was het moederbord vervangen:( Ik kan nu nog enkel opladen via wall charge!

Tot ergernis van mij ben ik toch een beetje gaan pielen.. want gaarder als dit kon niet! Toen heb ik en beetje het geoxideerde weg geschraapt... aangesloten op de PC en klaaaaar! hij doet het weer:)

at your own risk natuurlijk...

En hoe ben je dan op die plek aan vochtschade geraakt vraag ik me af. :-)

Pikkelateur 09-10-12 13:12

Probeer eerst je dock connector schoon te maken. Ik had dit bij mijn 4S ook. Schoongemaakt met een klein kwastje en wat alcohol. Probleem was toen opgelost.

borisbaco 10-10-12 08:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak (Bericht 835344)
En hoe ben je dan op die plek aan vochtschade geraakt vraag ik me af. :-)


zodra ik de achterkant open had, zag je gelijk een geoxideerde plek bij de connetor zitten. daar heb ik wat weg geschraapt... en meer niet!
waars, is dit meer geluk dan wijsheid! want voor het zelfde geldt had ik meer beschadigd.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:41.