iphone4 activeren zonder phonebook sim kaart discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) het ik ben nieuw op dit forum en ik hoop echt dat iemand mij kan helpen ... ik heb onlangs een iphone 4 gekocht (locked) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone4 activeren zonder phonebook sim kaart
het ik ben nieuw op dit forum en ik hoop echt dat iemand mij kan helpen ...
ik heb onlangs een iphone 4 gekocht (locked) en als ik mijn simkaart er in steek krijg ik het bericht "de simkaart in deze iphone wordt niet ondersteund " ik zou graag mijn iphone activeren maar dan zonder zon phonebook simkaart dat je op het internet voor een paar dollars kunt kope want de wachttijd is nogal lang :s bestaan hier geen andere mogelijkheden voor ? ik zou erna dan mijn iphone willen jailbreaken en unlocken maar de iphone activeren zou ook al iets zijn want dan kan ik op zen minst al muziek luisteren ik hoop dat iemand mij kan helpen gr gio |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: unlocken zonder geldige Sim kaart | ejp | Unlock | 32 | 19-01-12 17:48 |
iPhone zonder SIM kaart | Rhoxors | iPhone algemeen | 11 | 27-09-10 23:26 |
iPhone 3G: Phonebook SIM kaart | Paul99 | Unlock | 1 | 16-08-10 22:41 |
Iphone activeren via prepaid sim-kaart? | natenextdoor | Archief | 1 | 05-01-10 17:26 |
iPhone: Jailbraek zonder sim kaart | dre007 | Jailbreak | 0 | 22-12-08 10:24 |
|
|