//

Iphone ONGEREPAREERD terug... Garantie tot 2 JULI HELP!!!

Iphone ONGEREPAREERD terug... Garantie tot 2 JULI HELP!!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zal het zeer op prijs stellen als jullie dit alsjeblieft willen lezen... FF vooraf... Ik heb op 2 juli 2009 mijn iphone 3gs ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-06-11, 20:59
dvbeeten dvbeeten is offline
• iOS 9.0
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 24
Standaard Iphone ONGEREPAREERD terug... Garantie tot 2 JULI HELP!!!

Hallo,

Ik zal het zeer op prijs stellen als jullie dit alsjeblieft willen lezen...

FF vooraf...

Ik heb op 2 juli 2009 mijn iphone 3gs 32GB aangeschaft....
Dit jaar februari kwam ik tot de constatering dat de batterij snel leegliep.... Iphone opgestuurd (T-mobile ---- Dynafix geen verzekering) en heb een refurbished 3gs gekregen.... Begin van deze maand (juli) kwam ik erachter dat de batterij WEER snel leegliep.... gebruik 3 u Standby 6u en 45% batterij over...

Ik heb mijn iphone de 20e aangeboden ter reparatie... Ik kon online de status zien en zag dat hij al 3 dagen klaarlag om verzonden te worden.... Ik dus maar is bellen naar de T-mobile klantenservice.

Ik kreeg iemand aan de lijn die wist te vertellen dat er op de 24e een melding was gemaakt dat het nog 2 weken langer zou duren... Toen ik vroeg waarom werd ik doorverbonden met de reparatie afdeling van T-mobile. (na 15 min) De vrouw van de reparatie zei dat er echter niks mis was met mijn iphone.... Toen ik zei dat ik uitgebreid getest heb met apps op achtergrond uit en Wi-Fi en push e.d uit.... Alleen 3g en 2g aan, er werd gezegd dat dit er niet onder viel.... De vrouw vond dat stand-by echt alles uit was... Maar ik moet toch bereikbaar zijn??? Daar is een telefoon tenslotte voor! HALLO IK WERK ZELF BIJ APPLE IK WEET DAT HET NIETNIETNIET KLOPT!!!!!

Ik moest me iphone maar testen en opnieuw ter reparatie aanbieden.... (voor de 3e keer) Dan kon er een regeling worden getroffen.... Toen ik vroeg hoe de procedure daarna in werk zou gaan wilde de vrouw niet vertellen! Wat de regeling zou zijn of ik er weer mee naar de winkel moest de klantenservice bellen.... NIKS! Ik heb dus maar opgehangen....

Maar toen kwam ik erachter dat de garantie verloopt op 2 Juli!

Ben ik vanmiddag naar de t-mobile winkel geweest en die vertelden dat ik 3 maanden garantie extra zou krijgen.... Hier twijfelde ik echter aan.... Dus heb weer naar de klantenservice gebruikt...

Ditmaal kreeg ik iemand aan de lijn die het ERG vervelend vond en die het raar vond dat er 2 verschillende dingen over de status werden verteld... En dat er daarna een regeling zou worden getroffen vond hij nog gekker worden.... Het gaat ten slotte om hetzelfde toestel!

Hij heeft een notitie gemaakt en ik moest hem het liefst zsm weer terugbrengen.... Hij vond wel dat er dan een vergoeding moest komen voor het lange wegzijn van het toestel....

In februari 16 dagen
Juni 12 dagen
Juli 14-21 dagen

Wat gebeurt er nou? Ik voel me compleet machteloos!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-06-11, 22:20
absrnd's schermafbeelding
absrnd absrnd is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hamelen
Berichten: 291
Standaard

Citaat:
Begin van deze maand (juli) kwam ik erachter dat de batterij WEER snel leegliep
dus, je iPhone accu loopt te snel leeg, je stuurt deze op voor reparatie, je krijgt een ander toestel die na verloop van tijd exact hetzelfde probleem krijgt ...hmmm

klinkt toch of je wat raars uit haalt met de iPhone ?

( en je kreeg geen iphone 4 terug zoals vele dat nu krijgen, ipv hun 3Gs ?)
  #3  
Oud 30-06-11, 23:06
dvbeeten dvbeeten is offline
• iOS 9.0
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door absrnd Bekijk bericht
dus, je iPhone accu loopt te snel leeg, je stuurt deze op voor reparatie, je krijgt een ander toestel die na verloop van tijd exact hetzelfde probleem krijgt ...hmmm

klinkt toch of je wat raars uit haalt met de iPhone ?

( en je kreeg geen iphone 4 terug zoals vele dat nu krijgen, ipv hun 3Gs ?)
Ja idd- Iphone in febr gerepareerd... Nu weer hetzelfde probleem- T-mobile vind de klacht niet en stuurt hem weer terug! Maar ik werk voor apple Mijn ipad; Krasvrij deukvrij nooit geen enkel probleem mee gehad!
Reageren

Labels
iphone, iphone reparatie, ongerepareerd, reparatie, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone ongerepareerd terug!!! iphone3free iPhone algemeen 2 14-05-10 12:50
Tips om rustig te blijven tot 11 juli Doblie Chat en geruchten 22 09-07-08 01:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:05.