//

Komt er nog échte bluetooth voor de Iphone?

Komt er nog échte bluetooth voor de Iphone? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag een werkende bluetooth functie op de iPhone [met alle soorten mobiels]. Komt die ook in ios5 of is daar een tweak in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-07-11, 20:56
iMasteri iMasteri is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 27
Standaard Komt er nog échte bluetooth voor de Iphone?

Ik wil graag een werkende bluetooth functie op de iPhone [met alle soorten mobiels]. Komt die ook in ios5 of is daar een tweak in Cydis voor?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-07-11, 22:21
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Punt is volgens mij, dat je niet veel aan bijv. bestands overdracht hebt. Ringtones van andere mobieltjes bijv. werken niet op de iPhone, Mp3 liedjes ook niet (in de iPod app, tenminste)
Foto's? Tja. Die zou je op zich moeten kunnen importeren in je fotorol, dat zou toch niet zo moeilijk moeten zijn, technisch.

Of denk je aan nog heel andere voorzieningen?
  #3  
Oud 04-07-11, 16:25
iMasteri iMasteri is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Punt is volgens mij, dat je niet veel aan bijv. bestands overdracht hebt. Ringtones van andere mobieltjes bijv. werken niet op de iPhone, Mp3 liedjes ook niet (in de iPod app, tenminste)
Foto's? Tja. Die zou je op zich moeten kunnen importeren in je fotorol, dat zou toch niet zo moeilijk moeten zijn, technisch.

Of denk je aan nog heel andere voorzieningen?
thanks voor de reactie. Nu snap ik waarom ze dat niet doen. Maar is er wel iets waarmee je bijv. een filmpje snel kan versturen via email naar een andere telefoon?
  #4  
Oud 04-07-11, 16:41
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Filmpjes uit de filmrol kun je gewoon emailen hoor..
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #5  
Oud 04-07-11, 17:39
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMasteri Bekijk bericht
Maar is er wel iets waarmee je bijv. een filmpje snel kan versturen via email naar een andere telefoon?
Inderdaad: per email. De iPhone kan wel aardig wat email bijlages afhandelen. Ook wel filmpjes, denk ik. Eerlijk gezegd nog nooit geprobeerd. Ik krijg meestal filmpjes via WhatsApp binnen, die binnen genoemde App te bekijken zijn (dus ook van niet-iPhones)
Wil je vanaf de iPhone een filmpje versturen dan ga je naar Foto's (tja...) -> filmrol -> kies filmpje -> tik het icoontje 'delen'.
Maar dus niet via bluetooth.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Toch nog eens bluetooth probleem op iphone 4 thongpoon iPhone algemeen 5 23-03-11 19:38
komt er nog een jailbreak voor 3.1.3 (3GS) Jonhie Archief 1 04-03-10 15:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:27.