iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   cijferslot (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/9462-cijferslot.html)

sumo 16-03-08 16:13

cijferslot
 
Hoi allemaal,

ben in het bezit van een iphone maar ben me cijferslot kwijt hoe kom ik nou in godsnaam weer in me iphone
wat een ellende zeg voor mij geen slot er meer op :D:D


Gr. Sumo

Jeeper 16-03-08 16:48

grappemaker!!!!

Fizzy 16-03-08 17:39

Sumo

je meld je aan en je eerste post is deze..

vind je dit zelf niet verdacht?

Destiny 16-03-08 18:04

Zal ik het zeggen :p ?

Je kan het omzeilen namelijk. Maar ik weet niet of ik je kan vertrouwen wat hierboven ook al gezegd wordt

Fizzy 16-03-08 18:07

ik zou het niet vertrouwen.

als je een code instelt, dan is dat 1 die je onthoudt.

ik kan dus moeilijk geloven dat je die plots 'vergeten' bent.

sumo 17-03-08 20:07

probleem opgelost dank zij een fijne collega :cool::p:cool:

BadSide 17-03-08 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 82757)
Zal ik het zeggen :p ?

Je kan het omzeilen namelijk. Maar ik weet niet of ik je kan vertrouwen wat hierboven ook al gezegd wordt

Hoe dan? Hoe dan! IK MOET HET WETEN! :eek: haha...
Misschien dat je het me via PM kan sturen? Heb het trouwens een tijd geleden ook gehad, dat ik m'n pincode kwijt was.. was even heel, heel goed nadenken, toen had ik hem eindelijk weer!

Mr.nightsea 11-04-08 09:51

Haha, een collega heeft zelfde probleem. Was er heilig van overtuigt dat hij de goede code gebruikte en heeft 1 keer teveel geprobeerd... En dus gelocked!!! Ik heb nog voor hem naar een oplossing gezocht maar niets kunnen vinden. Als iemand van jullie tips heeft... Altijd welkom.

Alvast bedankt!

PauluS87 11-04-08 11:09

Uuhm een mod die dit kan sluiten? Ik vind dit dus echt bullshit dat mensen dit gaan vragen. Voor hetzelfde geld hebben ze een iPhone gestolen en helpen wij ze alleen maar dit te kraken.

En inderdaad, als je een code voor jezelf instelt onthou je die en vergeet je dus nooit.

colliehome 11-04-08 11:15

Iedereen heeft wel gelijk maar ook ik vergeet wel eens mijn code voor de bank/pin pas.
En die heb je zeker nodig;-))) maar het is steeds mogelijk he.

Waarom bestaan er anders progjes om je paswoorden op te slaan?

cypher21 11-04-08 11:35

haha, laat me raden, dat progje is ook met een ww beveiligd :D

Fizzy 11-04-08 17:32

dit mag idd wel gesloten worden.

zoals al gezegd
je gebruikt die code meermaals per dag , ik kan me niet indenken dat je die dan plots vergeet...

BadSide 11-04-08 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fizzy (Bericht 96814)
dit mag idd wel gesloten worden.

zoals al gezegd
je gebruikt die code meermaals per dag , ik kan me niet indenken dat je die dan plots vergeet...

Ik zet zelf alleen code op de SIM, dus die heb je alleen nodig als je hem aanzet, en dat is dus bijna nooit, aangezien ik hem nooit uitzet (alleen als de batterij bijna leeg is)... ik weet niet of die code ook te omzeilen is (lijkt me niet), maar het kan dus wel degelijk gebeuren.

Over de mensen die willen weten hoe je het gewone cijferslot kan omzeilen (zou ik ook wel willen weten): als dat iemand z'n eerste post is, is het wel een beetje verdacht.. maar als iemand al bijv. meer dan 200 posts heeft, en al een aantal topics heeft met bijv. een probleem of dergelijke.. heeft hij die iPhone denk ik niet gejat en dat hij nu wil weten hoe hij er in komt :s

topke 11-04-08 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BadSide (Bericht 96827)
Ik zet zelf alleen code op de SIM, dus die heb je alleen nodig als je hem aanzet, en dat is dus bijna nooit, aangezien ik hem nooit uitzet (alleen als de batterij bijna leeg is)... ik weet niet of die code ook te omzeilen is (lijkt me niet), maar het kan dus wel degelijk gebeuren.

Over de mensen die willen weten hoe je het gewone cijferslot kan omzeilen (zou ik ook wel willen weten): als dat iemand z'n eerste post is, is het wel een beetje verdacht.. maar als iemand al bijv. meer dan 200 posts heeft, en al een aantal topics heeft met bijv. een probleem of dergelijke.. heeft hij die iPhone denk ik niet gejat en dat hij nu wil weten hoe hij er in komt :s

Misschien heeft hij er dan wel al een en heeft hij er een extra gestolen of 'gevonden'.. En jij doet nu toch wel verdacht opdringerig..

liesbethxtje 01-09-08 00:51

er is opgekomen verbind met iTunes..
deze gedaan kan ik alles zien maar men iphone is nog alt geblokkeerd
is het slim om alles te herstellen? want hij bewerkt dan ook je software wat betekent dat hij dus upgrade naar 2.0.2
maar is hij dan niet echt geblokkeerd als ik dat doe???
helpp

topke 01-09-08 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liesbethxtje (Bericht 181611)
er is opgekomen verbind met iTunes..
deze gedaan kan ik alles zien maar men iphone is nog alt geblokkeerd
is het slim om alles te herstellen? want hij bewerkt dan ook je software wat betekent dat hij dus upgrade naar 2.0.2
maar is hij dan niet echt geblokkeerd als ik dat doe???
helpp

herstellen = nog meer blokkeren, zeker voor u geloof ik :)

liesbethxtje 01-09-08 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door topke (Bericht 181983)
herstellen = nog meer blokkeren, zeker voor u geloof ik :)

kheb da indd ni gedaan en tis in orde gekomen:d gelukkig:d

PaulB 23-01-09 13:05

Iphone
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 82757)
Zal ik het zeggen :p ?

Je kan het omzeilen namelijk. Maar ik weet niet of ik je kan vertrouwen wat hierboven ook al gezegd wordt

Hallo,

mijn broer kijkt altijd in mij iphone dus verander ik altijd de code. maar hij weet hem altijd weer goed te gokken dus moest ik hem weer veranderen. toen ik mijn oude code moest invoeren zat ik voor de grap wat in te typen en heeft hij een van die code's opgeslagen en die weet ik niet meer :eek: . toen had ik hem ingesteld op code na vier uur vragen maar veel zin heeft dat niet want na vier uur ben je de sjaak. en nu kom ik me iphone niet meer in. het kutte eraan is dat je ook niet al je instellingen kan veranderen want daar heb je ook weer je code voor nodig. ik vind dat dit voldoende bewijs is dat ik hem niet gejat heb. en ik hoop dat je me kan helpen dat zou ik erg op prijs stellen :confused::confused::confused: .

groet Paul:)

bobbie 15-05-09 23:24

hallo allemaal,

ik heb de zelfde fout gemaakt ik heb mijn cijferslot ook vergrendeld ik kom er nu niet meer in en hij maakt nu oook verbinding met itunes ofzo :S ik snap er niks van wie kan mij alsjeblieft helpen!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:41.