//

iphone ruilen in NY

iphone ruilen in NY discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo mensen, ik ga naar amerika en wil weten of iemand ervaring heeft met het ruilen van iphones daarzo. een vriend van mij had namelijk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-07-11, 17:57
shailoe shailoe is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 16
Standaard iphone ruilen in NY

hallo mensen, ik ga naar amerika en wil weten of iemand ervaring heeft met het ruilen van iphones daarzo.
een vriend van mij had namelijk een iphone 4waarvan de sleepbutton kapot was.
hij ging naar washington op vakantie, waar hij het probleem liet zien in een apple store. Zijn iphone werd toen gewoon gratis omgeruild voor een nieuwe terwijl hij gewoon een iphone een uit nederland had. ook wist hij mij te vertellen dat ze daar echt niet moeilijk doen met het ruilen van iphones.
nu is mijn vraag dus of iemand hier meer vanaf weet. ik heb namelijk een 3gs en als het zo makkelijk gaat zoals mijn vriend beweerd wil ik mijn iphone ook ruilen aangezien er ook wat problemen mee zijn
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-07-11, 18:41
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard

Het lijkt me sterk dat ze jouw iPhone uit nederland in een willekeurige Apple store in de US omruilen hoor, en een iPhone 4 is natuurlijk een ander verhaal dan een oudere 3GS. Komt jouw 3GS uit Nederland of is hij gekocht in Amerika? En hoe oud is deze iPhone?

Weet wel dat ze in Amerika inderdaad makkelijker zijn met omruilzaken zoals deze...
  #3  
Oud 06-07-11, 11:53
shailoe shailoe is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 16
Standaard

Mijn iPhone is al bijna 2 jaar en heeft dus ook geen garantie meer volgens mij. En hij komt ook gewoon uit Nederland, maar die iPhone 4 ook
  #4  
Oud 06-07-11, 17:03
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard

Het lijkt me sterk dat dit klopt hoor. Ik ga nu toch ook niet naar Amerika mijn laptop terugbrengen omdat ze daar iets makkelijker zijn??
  #5  
Oud 06-07-11, 17:20
kevintj07 kevintj07 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 71
Standaard

Wel vaker van gehoord. Volgens mij kan dit gewoon indien je garantie hebt, en een HARDWARE fout is die niet is veroorzaakt door jouzelf. Het kan volgens mij overigens alleen bij de echte APPLE shop, en niet bij een dealer zoals Dixons.
  #6  
Oud 06-07-11, 17:24
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard

Of als je een Apple care plan hebt?
  #7  
Oud 06-07-11, 23:54
shailoe shailoe is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevintj07 Bekijk bericht
Wel vaker van gehoord. Volgens mij kan dit gewoon indien je garantie hebt, en een HARDWARE fout is die niet is veroorzaakt door jouzelf. Het kan volgens mij overigens alleen bij de echte APPLE shop, en niet bij een dealer zoals Dixons.
dit zijn dus de voorwaarden waar die vriend van mij voldeed. hij heeft een iphone 4 (nog geen 2 jaar oud dus garantie), het was een hardwarefout (sleep button zat vast) en hij was toevallig in de apple store van washington.

et zou aantrekkelijk worden voor me om een hardware fout te veroorzaken en zo mijn iphone om te ruilen in NY, maar aangezien ik geen garantie meer heb en het een redelijk oud toestel is ga ik het risico maar niet nemen.
plus: de nieuwe iphone zal toch wel eind dit jaar verschijnen (hoop ik)
  #8  
Oud 07-07-11, 00:04
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Apple geeft bovendien maar 1 jaar garantie. Wat je met Apple Care kunt uitbreiden naar 2 jaar.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #9  
Oud 19-03-12, 00:21
sondakika sondakika is offline
• iOS 7.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 42
Standaard

Ik heb dezelfde probleem, iPhone 4, power/sleep button zit vast, ik ben al ruim over 1 jaar garantie (220 dagen over), er werd mij een nieuwe iPhone 4 aangeboden voor 160 CAD,(omgerekend 120 euro's), ik ben nog een weekje hier, dus ik ga er over nadenken.
Wat denken jullie, is het waard ?
  #10  
Oud 25-03-12, 23:20
shailoe shailoe is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 16
Standaard

wow wist niet dat dit topic nog open stond;P
maar ik ben dus naar de apple store in NY geweest en ze doen daar echt niet moelijk over het ruilen van idevices, zelfs niet als je een gejailbreakte iphone hebt zoals ik. Let er wel op dat het een hardwarefout moet zijn en geen softwarefout. Voorwaarde is echter wel dat je binnen het garantietermijn zit. ik was vier maanden te laat dus mij werd een nieuwe aangeboden voor 200 dollar. Voor 120 euro een nieuwe ipone 4 lijkt me dus wel redelijk. Je kan hem echter ook in Nederland laten repareren voor de helft van de prijs. Hoop dat je hier wat aan hebt!
  #11  
Oud 26-03-12, 09:59
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sondakika Bekijk bericht
Ik heb dezelfde probleem, iPhone 4, power/sleep button zit vast, ik ben al ruim over 1 jaar garantie (220 dagen over), er werd mij een nieuwe iPhone 4 aangeboden voor 160 CAD,(omgerekend 120 euro's), ik ben nog een weekje hier, dus ik ga er over nadenken.
Wat denken jullie, is het waard ?

Ik heb hier op het forum gelezen dat je in Nederland wel problemen kunt krijgen met garantie en service, omdat je een buitenlander hebt en geen Nederlands toestel. Kijk wel of het je dat waard is. En bel eens naar Amsterdam wat hun prijs is.
  #12  
Oud 26-03-12, 10:11
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jpwg001 Bekijk bericht
Ik heb hier op het forum gelezen dat je in Nederland wel problemen kunt krijgen met garantie en service, omdat je een buitenlander hebt en geen Nederlands toestel. Kijk wel of het je dat waard is. En bel eens naar Amsterdam wat hun prijs is.
Ik heb eens een iPhone 4 die oorspronkelijk van T-Mobile NL kwam omgeruild in een Apple Store in Parijs.

Na de ruil weigerde T-Mobile NL registratie (en garantie) omdat het vervangende toestel niet van hen kwam. Geen probleem verder omdat Apple in dit geval direct de garantie waarborgde en die begon dan weer van dag één, zijnde de dag van omruiling.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone ruilen tegen een auto?! Kokkie76 Chat en geruchten 1 03-10-09 18:47
welk mobieltje ruilen voor iPhone? pietsnot Koopinformatie Nederland 5 11-02-08 22:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:37.