//

Flikkerend scherm en kapotte proximity sensor na reparatie

Flikkerend scherm en kapotte proximity sensor na reparatie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een weekje terug heb ik mijn iPhone 4 laten vallen, er was geen schade aan de buitenkant te zien gelukkig, maar mijn power button viel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-07-11, 11:35
Zapp5 Zapp5 is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 27
Standaard Flikkerend scherm en kapotte proximity sensor na reparatie

Een weekje terug heb ik mijn iPhone 4 laten vallen, er was geen schade aan de buitenkant te zien gelukkig, maar mijn power button viel niet meer in te drukken. Aangezien ik niet meer binnen de garantieperiode zit ben ik op zoek gegaan naar een reparateur bij mij in de buurt. Die heeft geprobeerd mijn telefoon te repareren en voor de power button is dat ook gelukt, maar nu heb ik vind ik zelf een groter probleem erbij. De proximity sensor doet het namelijk niet meer en het scherm ziet er een stuk doffer uit zeg maar. Ook zie je het scherm heel snel flikkeren, dit zie je steeds duidelijker als je de helderheid hoger zet. Ook zie je kleine streepjes in het scherm alsof de videokabel niet goed erin zit.
Nu heb ik dus natuurlijk niks betaald bij deze reparateur, omdat hij zei dat hij het probleem zelf ook niet kon oplossen.

Na wat gezocht te hebben op internet lijkt het me dus dat de reparateur gewoon prutswerk heeft geleverd bij het scherm terugzetten, dat er teveel licht doorkomt waardoor de proximity sensor het niet meer doet en de kleuren op het scherm er anders uitzien en dat het scherm flikkert.

Wat kan ik nu het beste doen? Welke reparatieservice heeft goede recensie's?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-07-11, 15:47
Arwan Arwan is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 10
Standaard

iPhone Reparatie & iPod Reparatie ISN Service Nederland

Hier heb ik goede ervaringen mee.
  #3  
Oud 06-07-11, 21:47
Zapp5 Zapp5 is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 27
Standaard

Die had ik ook al gevonden, maar ze kunnen pas over een maand weer reparaties aannemen.
Iemand goede ervaringen met iPhone Reparatie : Uw iPhone weer zo goed als nieuw | iPhoneservice.nl ?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Proximity sensor probleem na reparatie Wendy342 iPhone algemeen 16 29-04-15 22:51
Proximity Sensor iPhone 4 AmpSource iPhone algemeen 64 30-11-10 16:49
Proximity-Sensor problemen? sennalonso iPhone algemeen 6 25-08-10 19:19
Proximity Sensor Arammm iPhone algemeen 0 16-05-10 20:48
accelerometer en proximity sensor vraagje mhoutman iPhone algemeen 0 18-11-08 20:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:47.